Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av joise
Köpte en lite tunnare och kortare sjal att ha i sommar så när jag knyter omslutet på magen hamnar knuten på ryggen. Tycker mig kunna koppla ihop min ryggvärk en nästan brännande :shock: värk med när jag började bära så.

Gör jag nått fel tror ni :hmm: , nån annan som har erfarenheter att dela med sig av?
Användarens profilbild
Av jag71
jag vet ju att jag får ont fortare av en tynre sjal och så tycker jag att jag får int med knuten i ryggen. Fast det handlar ju om timmar då. Om jag med en tunn sjal kan bära skrutt i två timmar utan att känna nåntings så kan jag bära honom i en stadigare/tjockare sjal i tre timmar utan att känna av det.

Sen beror det på min dagsform. VIssa dagar så känner jag av mina fogar och vissa dagar har jag ont i ryggen som strålar ut från stället där dem bedövade vid snittet (fast enligt läkarna kan man inte säg att det beror på bedövningen för det behöver ju inte komma från det även om smärtan uppkom först då (flå´t kapningen) ). Vissa dagar är allt som det var innan graviditeter och då funkar dem flesta toppen. Kanske ska säga att jag nästan bara alltid bär på ryggen

Nu har jag svamlat färdigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?