Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna74
Jag har en pojke som väger 11 kg just nu, han älskar att vara med oss när vi pysslar på gården, det blir mycket bära och som det är nu så har jag inget bärhjälpmedel och det blir tungt! Är det någon som har förslag på vad jag skulle kunna prova att bära honom i? När han var mindre så hade jag en babybjörn sele (som vi gillade sådär). Sjal har jag inte provat men kan jag bära med sjal nu fast jag inte har provat det förut eller är han för stor?
Användarens profilbild
Av Gullan
Hej! och välkommen hit :)

Visst kan du bära med sjal! Välj en diagonalvävd i så fall, typ Hoppediz, Storchenwiege eller Didymos... Eller så provar du någon av de ergonomiska selarna, Ergo, Patapum, Beco... och några fler som jag inte kommer ihåg just nu... Ser inte var du bor i landet, men säkert finns det fler sjalare i din närhet någonstans. Kolla under bärsjalsträffar om du inte hittar en träff - eller lägg upp en själv. Du kan be dem som kommer att ta med sjalar och selar så du får titta och prova dig fram till vad du behöver och vill ha. Jag är säker på att både du och lillgrabben kommer att trivas förträffligt med vad ni än hittar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?