Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Bra förslag.
Det är April som tar emot bilder via men jag vet att hon har ett lager med bilder redan som hon inte har hunnit att lägga in i galleriet. Skicka mail med lite bilder så lägger hon eller Nickenyfiken in dem när de hinner. :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Bilderna skickas till sjalbarn@passagen.se
Här är info om bildernas storlek taget ifrån Galleriets information:

"Skickar ni en "stående bild" får ni gärna spara den i jpg-format, med längd (vidd) 200 pixlar. Skickar ni en "liggande bild" får ni gärna spara den i jpg-format, med längd (vidd) 300 pixlar"
Användarens profilbild
Av Monique29
:oops: Inte meningen att fixa massa jobb för er.
Ni är bäst moderatorer :vågen:
Användarens profilbild
Av Anso
Monique29 skrev::oops: Inte meningen att fixa massa jobb för er.
:D Tack, vi gör vårt bästa men ibland så räcker liksom inte tiden till. Helst så skulle jag vilja ha 50-timmars dygn så att jag har någon chans att hinna med allt som jag vill få gjort.
Av Tyche
Anso skrev:
:D Tack, vi gör vårt bästa men ibland så räcker liksom inte tiden till. Helst så skulle jag vilja ha 50-timmars dygn så att jag har någon chans att hinna med allt som jag vill få gjort.
Menar du att du har ett liv utanför sjalbarn? :shock: Finns det? :shock: vart kan jag få tag på ett? :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Malin&Isaac skrev:
Anso skrev:
Menar du att du har ett liv utanför sjalbarn? :shock: Finns det? :shock: vart kan jag få tag på ett? :lol:
"Ibland går jag på gatorna som en vanlig kvinna.....utan bärsjalar" Välkänt djungelcitat. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?