Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av snotan
Hej! Gör nu mitt första inlägg för att fråga er med lite mer erfarenhet än jag. Har en trikå-sjal, en tricot slen, och undrar när man kan börja bära på ryggen. I den medföljande broschyren till sjalen står det vid ca tre månaders ålder. Hur gör/har ni gjort :?: Hur bär ni på ryggen, med vilken slags sjal och med vilken slags knut? När har ni börjat med det? Jag har bara burit min lilla tvåmånaderstjej på magen med hennes mage mot mig och hela hennes kropp innanför sjalen (vad den knuten nu heter ... har inte läst på så mycket än ...).
Användarens profilbild
Av Gullan
Hej! Kul att du hittat hit!
Försöker svara på dina frågor:
När barnet kan hålla huvudet stadigt själv kan du knyta på ryggen :)
Du bör ha en vävd sjal eller MT - trikåsjal kan bli lite svajigt.
Kolla förstasidan under knyta - där finns jättebra instruktioner på hur man knyter :)
Du har nog knutit omslutetX med din sjal :)
Användarens profilbild
Av snotan
hej och tack för era svar. Ska plugga på lite hur man kan knyta på ryggen. Eftersom min lilla tvåmånaderstjej bara väger drygt fyra kg än så länge kanske trikåsjalen kan funka till en början. Får väl se när jag vågar mig på att ha henne på ryggen ... :). Men får nog investera i en vävd sjal ändå så småningom. Har ni förresten någon särskild favorit när det gäller vävd sjal??
Användarens profilbild
Av Alven
snotan skrev:Har ni förresten någon särskild favorit när det gäller vävd sjal??
Jag tror alla har sin favorit... :D Min är för tillfället en didymos, björn. Och en gauze, oliv. Och en... :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Hmm ja det här lät ju spännande, att bära på ryggen i trikåsjalen. Min lilla väger ju nu 7 kg så det kanske funkar. Ska testa bära på ryggen i Mobyn med makens hjälp :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?