Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej,
Vill du köpa en eller? Eller bara nyfiken på hur de är att sy?
Jag har en liggandes i så fall med två olika paneltyger. Kan ta bild om du vill.
:wink:
Av mumlan
vad vill du ha för den isåfall????
Av mumlan
Var den svår att sy?
Av mumlan
Oj jag kanske missförstod dig, trodde du hade en gör-det -själv-sats att sälja...

Hur som helst, var det lätt/svårt att sy? Tycker du att det hade varit lika lätt att köpa tyg själv och hitta ett bra mönster?
Användarens profilbild
Av tinaw
Kanske får du mer svar om en moderator flyttar frågan till Gör det själv? Det finns nog ett par recensioner under Mei Tai också. Jag är ju liksom lite partisk, så jag avstår från att svara även om jag gärna svarar på frågor av lite mindre värderande natur :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Hej igen,
Jag flyttade ditt inlägg hit så kan du lägga ut en till köpesannons om du vill.
Jag har tyvärr inte sytt BäraNäras Mei Tai (den ligger i garderroben och väntar på tid.....*ler*) men väl andra både med och utan paneler. Det följer med vädligt bra instruktioner till BäraNäras tygsatser i alla fall. Annars så har du en popolära "knyttet & K´s MT-beskrivning" här under "gär det själv".
Användarens profilbild
Av Annika80
tinaw skrev:Kanske får du mer svar om en moderator flyttar frågan till Gör det själv? Det finns nog ett par recensioner under Mei Tai också. Jag är ju liksom lite partisk, så jag avstår från att svara även om jag gärna svarar på frågor av lite mindre värderande natur :wink:
Åh har du fått öppna igen?! :vågen: , tog de sitt förnuft tillfånga på akassan?
Användarens profilbild
Av tinaw
Annika80 skrev:
tinaw skrev:Kanske får du mer svar om en moderator flyttar frågan till Gör det själv? Det finns nog ett par recensioner under Mei Tai också. Jag är ju liksom lite partisk, så jag avstår från att svara även om jag gärna svarar på frågor av lite mindre värderande natur :wink:
Nä, men jag är sjukskriven så A-kassan har inget att säga till om. Däremot blir det ju ingen full fart på företagandet med reklam och en massa sånt, för det har jag inte ork till just nu, utan det får vänta tills vi har landat hemma med bebisen. Men beställa går alltså att göra nu :D Känns jättekul!
Användarens profilbild
Av Anso
tinaw skrev:
Annika80 skrev:
Nä, men jag är sjukskriven så A-kassan har inget att säga till om. Däremot blir det ju ingen full fart på företagandet med reklam och en massa sånt, för det har jag inte ork till just nu, utan det får vänta tills vi har landat hemma med bebisen. Men beställa går alltså att göra nu :D Känns jättekul!

Åhhh, va roligt att du kan börja igen, jag har hållit tummarna för att du snart ska vara igång med din försäljning igen!!! :D :D
Din sida är så bra för oss kreativa själar vet du. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?