Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Hur var det nu när man ska mäta en Didymos?
Ska man räkna en hel sida + det diagonala eller hur var det? :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag mäter alltid längs en långsida, alltså inklusive en ände. Men om det är rätt det vet jag egentligen inte, har inte tänkt på nåt annat vis. :hmm:
Av Jenny
Bigfoot skrev:En långsida+ en "snedd". Något du vill tala om för oss? :roll:
Ja det var det jag hade för mig...
Tjaaaaaaa det KAN vara så att Thea sover i nåt nytt snyggt just NU
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag mäter en långsida. Båda långsidorna är ju lika långa och då får man med den ena snibben. Tycker det känns mest rättvist.
Av Jenny
thanisa skrev:Jag mäter en långsida. Båda långsidorna är ju lika långa och då får man med den ena snibben. Tycker det känns mest rättvist.
Ja det tycker jag med men jag hade för mig att Didy hade ett speciellt sätt man skulle räkna centimetrarna på deras sjalar :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Tisse skrev:
thanisa skrev:Jag mäter en långsida. Båda långsidorna är ju lika långa och då får man med den ena snibben. Tycker det känns mest rättvist.
Ja det tycker jag med men jag hade för mig att Didy hade ett speciellt sätt man skulle räkna centimetrarna på deras sjalar :D
Tittade på deras hemsida och de verkar mäta ena långsidan när de räknar hur lång sjalen är. http://www.didymos.de/english/html/groesse.htm

Mätte just min nya sjal och den är otvättad 480 cm och det är en storlek 6 så den får inte krympa mer än 2 % för att den fortfarande ska vara en 6:a.
Av Jenny
Ja men dåså :D

Biggan vart hade du hört annat?
Av Jenny
Bigfoot skrev:
Tisse skrev:Ja men dåså :D

Biggan vart hade du hört annat?
Jag menar samma fast på ett annat sätt! Thanisas sätt är mycket enklare, fattar inte att jag inte tänk på det så själv :oops: Jag har alltså mätt kanten mellan "sneddningarna" och sen lagt till en snedd (läste det här på SB för länge sen), men det är ju samma som en långsida inklusive snedd.
aaaaaaah då är jag med på hur DU menade, jag trodde du menade en långsida + en snedd
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?