Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av joise
Under knytinstruktionerna finns bara förklaring hur man knyter en MT på ryggen, hur gör man när man knyter på magen? Tänkte sy en egen av lite tyg som jag har men tyget är bara 185 långt, räcker det till axelband?

Tacksam för tips :D
Användarens profilbild
Av Gullan
När du knyter på magen knyter du först midjebandet och låter bakstycket hänga ner som ett förkläde. Ta barnet intill dig och för upp axelband och bakstycke. Lägg axelbanden över axlarna, korsa bak, ta fram dem och korsa igen, för dem under barnets ben och knyt bak.

Ang. längden är det lite svårt att veta, det beror ju på hur omfångsrik du och barnet är... Mina är ung. 2 m, de är alldeles för långa... Jag hade klarat mig med 1.85 i alla fall.
Av Jun
Gullan skrev:När du knyter på magen knyter du först midjebandet och låter bakstycket hänga ner som ett förkläde.
Har man midjebandet med insidan lr utsidan mot kroppen? *undrar också*
Användarens profilbild
Av Sami
om du kyter den på dig med förklädet hängande framåt så lägger du den med nederkanten uppåt så att den är uppochner alltså... man kan även rulla den ett par varv om man har ett mindre barn... det är väl så man gör men det händer att jag knyter den med nerkanten neråt med och det enda som händer då är att det kan glipa lite mot min mage... så oftast knyter jag så att den är riktigt uppochner..påsen att sitta i blir nog lite bättre...

hehe jag kanske inte svarade på rätt sak... !!! :?
Användarens profilbild
Av Sami
det blir med utsidan mot kroppen då... selen upp och ner!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?