- sön maj 13, 2007 14:20
jag har i 2dagar försökt få ordning på den ringsjal jag precis köpt, jag har ingen tidigare erfarenhet av sjal och tänker inte köpa någon ny innan jag fått detta att fungera, fast just nu känner jag mig så uppgiven så det finns en stor risk att jag köper en förkastlig bb istället!
Jag förstår inte hur min lilla dotter på snart 6veckor ska sitta iden, jag har försökt med "hjärta mot hjärta"-(mage mot mage är väl samma?)men jag blir så rädd att det blir fel och att dottern ska göra sig illa för ben och fötter spretar åt alla möjliga och omöjliga håll, OM jag nu tycker att det verkar ganska bra så får jag inte tyg över för stödet av nacken...ja jag börjar lessna och nej tyvärr finns det ingen som kan visa mig heller, och jag måste ha någon form av bärhjälpmedel denna vecka så lite panik känner jag!
Finns det någon som är bra på att förklara?
tacksam för all hjälp jag kan få
Det är en bb sling om det har betydelse
Jag förstår inte hur min lilla dotter på snart 6veckor ska sitta iden, jag har försökt med "hjärta mot hjärta"-(mage mot mage är väl samma?)men jag blir så rädd att det blir fel och att dottern ska göra sig illa för ben och fötter spretar åt alla möjliga och omöjliga håll, OM jag nu tycker att det verkar ganska bra så får jag inte tyg över för stödet av nacken...ja jag börjar lessna och nej tyvärr finns det ingen som kan visa mig heller, och jag måste ha någon form av bärhjälpmedel denna vecka så lite panik känner jag!
Finns det någon som är bra på att förklara?
tacksam för all hjälp jag kan få

Det är en bb sling om det har betydelse