Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja idag fick jag för mig att jag skulle testa ryggknyt med Vilgot som är 6 veckor idag.
Trodde aldrig att jag skulle få upp honom på ryggen ens men det gick riktigt bra faktist!
Å han verkade trivasd oxå, men inte så länge utan började kinka så då fick jag knyta ner honom.
Lär nog bli flera gånger. Smidigt att kunna ha honom å¨ryggen om man ska diska eller greja ute i trädgården.
Tog lite bilder oxå men har inte hunnit ladda över de till datorn än. Å vetitusan hur de blev för jag fick ta bilderna själv.
Användarens profilbild
Av Gullan
Oj, ja det var kul! 6 veckor och på ryggen :) Du är duktig du!
Hoppas få se lite bilder i alla fall :)
Av Tyche
:shock: handy mommy or what?? :shock:

Va kul att det gick bram vad gjorde du för knytning? Vilken sjal använde ni?? och kan du lära mig :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Malin&Isaac skrev::shock: handy mommy or what?? :shock:

Va kul att det gick bram vad gjorde du för knytning? Vilken sjal använde ni?? och kan du lära mig :lol:
Äh men det var väl inget :oops:
Anso gjorde väl oxå ryggknyt vid den åldern ungefär har jag för mig :roll:

Ja hur jag gjorde. Jag la sjalen på sängen å sen la jag Vilgot på mitten av sjalen med huvudet på sjalen oxå. Sen så tog jag tag i båda ändarna så han var helt insvept i sjalen typ. Sen la jag upp honom på min axel och sedan tog jag tag i den andra änden av sjalen å tog den på "rätt sida".
Sen gjorde jag en helt vanlig ryggsäck bara. Å så hade han huvudet innanför sjalen. Å det var just det han inte tyckte var så skoj, så försökte då pilla ner tyget lite så att han hade det i nacken istället.
Fattade du nånting av detta? :roll:
Och vi använde easycare eld 4.2m! :lol:
Och kom du hit så ska jag lära dig! 8)
Användarens profilbild
Av zandrama
Grattis! :tumsup:

Jag knöt också upp Svante för första gången på ryggen när han var ca 6 veckor, fast jag gjorde det i MT eftersom det kändes som att den var lättare att få upp i nacken.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?