Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sillen
Varför vill ungen (=min älskade lilla dotter) inte sitta på ryggen? Hon TVÄRVÄGRAR allt som har med sjal att göra om det gäller ryggen (magen går bra) och knappt ens ERGOn duger :( .

Är det en period (hon är 19 månader) eller ska det vara så här :( :( ?

Det kom över en natt :shock:

Hur ska jag få med henne på noterna igen?
Användarens profilbild
Av Helena
Gillar hon att bli buren på höften, det är oftast det enda som funkar med Miles. På magen går inte bära honom och på ryggen funkar bara sutemin. Han hatar att bli inlindad i sjalar. :cry:
Användarens profilbild
Av April
Saga har också haft sina perioder (som bekant ;-)). Min erfarenhet är att det ändras :-D (precis när jag sålt mina bärredskap :-))

Kram
Användarens profilbild
Av Kristina
Alma vill också helst åka på magen, men det går inte så bra just nu av förklarliga skäl, så antingen får hon fortsätta knalla på sina egna ben eller åka på ryggen, hon har liksom inte mycket till val. Blir hon för trött så slänger jag upp henne på ryggen även om hon inte vill, hon accepterar det i stort sett alltid när hon väl kommit upp.
Så jag vet inte om jag har några direkta råd, vill du absolut inte bära på magen så förklara det för henne och säg att det är rygg eller inte alls som gäller, eller så kanske du kan leva med att bära henne på magen ett tag och hoppas på att hon snart blir sugen på att åka på ryggen igen. :)
Användarens profilbild
Av Helena
Miles är ju t o m så larvig att han vill gärna bäras på magen i sjalposition utan sjal. Han tror väl att mamma är hur stark som helst, bara för att jag alltid burit honom. :lol:
Användarens profilbild
Av sillen
Nämen suck, hade skrivit ett långt svar och så bara försvann det *sneglar anklagande bort mot min nioåring".

Hur som helst, hoppas att det är en fas som går över för jag gillar verkligen att ha min lilla ryggdyna på plats, det här fräsande monstret känner jag inte igen...

Skönt i alla fall att det inte bara är Pytte som konstrar!

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?