Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Funderar allvarligt på att sälja min fina Ergo Denim :roll: Jag trodde aldrig att jag skulle ens överväga detta, men nu bär jag ju bara i Becon om jag ska ha en sele.
Eller kommer Ergon att vara bättre när man bär tyngre barn? Becons tyg är ju inte lika stadigt :hmm:

Och vad skulle jag då göra för pengarna?!? Köpa en till Beco? 8) Eller kanske en Easy... eller en didy... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Du får väl "låna" ett större/tyngre barn på någon sjalträff och prova :wink: För Linus är väl lite väl stor :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Linnea
du skulle ju kunna sälja den till mig 8)

jag menar: jag är ju snäll och så, så då behöver du inte få ågren för det :wink:
Av Jenny
Alltså, jag tänker såhär - har ju numera också båda två men becon verkar jag vara den enda som inte ÄÄÄÄLSKAR - men det kanske växer på mig, MEN, jag har ju flera sjalar för att de är snygga, så då kan jag ha flera selar för att de är snygga, eller hur? Dessutom tror jag att Ergon är betydligt skönare att bära Mira i längre stunder än becon :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
EmilsMamma skrev:Du får väl "låna" ett större/tyngre barn på någon sjalträff och prova :wink: För Linus är väl lite väl stor :lol: :lol:
:lol: :lol:
Ja inte tung kanske, men lite väl långa ben :P

Men det var ju en bra idé förståss 8)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tisse skrev:Dessutom tror jag att Ergon är betydligt skönare att bära Mira i längre stunder än becon :D
:hmm:
På vilket sätt tror du att det är bekvämare? :roll:

När det gäller sjalr och MT´s är jag jättekänslig för bra avlastning/tygets tjocklek, men jag vet inte.. Becon sitter bara såååå mycket bättre på mig så det kanske uppväger det hela? :roll:
Av Aelia
Mina tankar exakt :roll:
Användarens profilbild
Av svas
Tisse skrev:Alltså, jag tänker såhär - har ju numera också båda två men becon verkar jag vara den enda som inte ÄÄÄÄLSKAR - men det kanske växer på mig, MEN, jag har ju flera sjalar för att de är snygga, så då kan jag ha flera selar för att de är snygga, eller hur? Dessutom tror jag att Ergon är betydligt skönare att bära Mira i längre stunder än becon :D
Tack för detta inlägg Tisse. Jag började allvarligt fundera på att sälja min nya Ergo bums och skaffa en Beco. Jag har nu provat Ergon inne några gånger under veckan och tycker inte riktigt axelremmarna sitter bra. Jag tror jag har för smala/sluttande axlar. Dock är avlastningen kanon, 7 kg Lilla S känns inte och jag tror han kan väga rätt mycket innan det börjar kännas. Och Kära H provbar ju Stora A utan problem. Just nu råder Beco-feber och jag är drabbat. Tycker Ergon är skitful om man jämför. Men ska jag snygga mig får jag väl snurra in mig i Breezern.
Användarens profilbild
Av sacha42
sälja om ni inte använder den, om ni gör det behåll båda 8) :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
kan också tänka mig att köpa....denimen alltså samt en Beco givetvis... :wink:
Användarens profilbild
Av Anva
Tycker du ska sälja den till mig...då finns den ju i samma stad. :lol:
Av Jenny
Kajsa: Jag tycker Ergo Denimen känns rejälare och stadigare än vad Becon gör, nu får jag hem min denim idag så jag kan föröka jämföra lite dagarna som kommer om du vill, Mira åker iofs iväg med J idag tills imorgon men hon kommer ju hem igen! :D

Elin: Sålde du inte en precis :hmm:

Svas: At your service ma´m

En sak till: utanpå bylsiga kläder tror jag också Ergon känns bättre än becon, men det kan likväl bara vara inbillning :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Alltså... just nu använder jag bara Becon när jag bär, men frågan är ju hur det blir när Thea blir större :roll:

Tisse: Det där med bylsiga kläder kan vara lite sant kanske, men å andra sidan tycker jag det är bättre att Becon är högre i ryggennär man har jacka och så på barnet. I ergon har det en tendens att knöla upp sig så mycket :roll:

Tja.. jag får väl helt enkelt bära lite i Ergon ett tag och känna efter... :roll:
Användarens profilbild
Av elisabet
kajsa kavat skrev:
Tja.. jag får väl helt enkelt bära lite i Ergon ett tag och känna efter... :roll:
:eld: Väntar med spänning på rapport :eld:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Boadicea skrev:Kajsa, jag vet inte vad dina barn väger, men efter att ha provat Ergo, Patapum och Beco så skulle jag lätt välja Beco. Bar min 13 kg klump i den utan problem innan Tisse tog över den. Räknar med att göra detsamma i min hemsydda som är modellad på Becon.
Ok... Ja Thea väger ca 8,5 kg och med tanke på att Linus, 6 år, väger ca 17 kg så är det kanske ingen fara dådå :hmm: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?