Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bästa bärselen vilken är det?

Ergo
8
73%
Sutemi
2
18%
Patapum
1
9%
Baby Björn
Inga röster
0%
Wilkinet
Inga röster
0%
Haglöfs odyl
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av marlene
Ja jag har bara provat ERGO och Babybjörn så valet är ju inte så svårt ;) Helt klart ERGO
Användarens profilbild
Av sillen
Lägger min röst på Ergo, men har bara provat den och BabyBjörn.

På tal om ergon; flera personer har kommenterat att min blå ergo ser folkdäkts-aktig ut, vilket gör att jag faktiskt funderar på att använda den tillsammans med min Sverigedräkt i jul!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Har ju bara testat ERGO och Libero sele och då vinner ERGO med hästlängder.
Användarens profilbild
Av Mariadraken
Jag har provat Ergo, Sutemi och Babybjörn.
Ergon är suverän, jag är helnöjd med den.
Nu har jag iofs bara testat Sutemi en gång men den gillade jag inte vid ryggbärning, tyckte att den satt dumt över brösten.
/Maria
Användarens profilbild
Av Louise
Sutemi är ju min absoluta favorit :D Jag använder den för alla bärsätt, dvs på magen, ryggen och höften och tycker att den funkar lika bra till allt. Jag har förutom Sutemi provat Ergo, Patapum och BabyBjörn. Kan tillägga att jag använder den till båda barnen (Isabelle 2,5 år och Amanda 7 mån).
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har bara testat Ergo och BabyBjörn, och då vinner ju Ergon. Men jag är en sjalmänniska egentligen... :)
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har testat baby bjärn, egro och sutemi och har själv en Ergo. Jag gillar min ergo jättemycket, men tror ändå att sutemin kanske passar min kropp något bättre. Jag gillar inte utseendet fram när man bär på ryggen bara, men jag korsar sjalarna också fram ganska ofta när jag bär på ryggen och det är ju samma effekt nästan. tycket sutemin kom lite närmare kroppen på något vis, men har hört dem som tycker tvärtom med.
Användarens profilbild
Av Toyya
Har bara använt Tomy (typ babybjörn) och Ergo. Gissa vilken som vinner... :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Nu har jag testat Babybjörn. Var faktiskt inte så hemsk som jag trott, men det är klart Torkel väger ju bara 4630 g. Föredrar dock defenitivt mina sjalar och ergon.
Användarens profilbild
Av AnKa
Så här långt verkar ju Ergo vara en vinnare. Men det kan ju vara så att den helt enkelt är vanligast , förutom BB då.
Av de som testat båge Ergo och Sutemi så föredrar en (Mariadraken) Ergo, en (Louise) Sutemin och Anna är lite mer svävande :)

Ska jag köpa en Ergo, eller :?:
Användarens profilbild
Av Zandra
Jag ÄLSKAR vår Sutemi!

Bär i den varje dag, långa stunder & den är bara så jäkla bekväm. Vi testade både Ergo & Sutemi och både jag och maken tyckte att Sutemi var klart bäst. Avlastade bättre, skönare material & bekvämare häng för barnet. Och snyggare. ;)

Jag gillar inte att Ergo inte korsas, samtidigt fattar jag att många drar sig för Sutemi av den anledningen (att det korsas alltså. :-) )
Användarens profilbild
Av Louise
AnKa: Det bästa är ju alltid om du kan prova och känna vad som känns rätt för just dig. Såg att du bor i Stockholm så du har ju alla möjligheter att träffa både Ergo- och Sutemi-bärare, och övriga också givetvis.

/Louise
www.stellaris.se
Användarens profilbild
Av KATARINA
Vad synd att du inte kunde komma på Stockholmsträffen, jag hade både Ergo och Sutemi med mig. Du får gärna komma hem till mig och prova båda eller om vi ses på en annan träff.
Användarens profilbild
Av Tabby
Har testat båda bb-sele varianterne och Ergo. Tycker mycket bättre om Ergon.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?