Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Fick hem den nya Sinon idag men LOOMA har missat att få med tvättråd till sjalen... är det 40 grader som gäller tror ni?
Användarens profilbild
Av Måsen
Bina skrev:Fick hem den nya Sinon idag men LOOMA har missat att få med tvättråd till sjalen... är det 40 grader som gäller tror ni?
Jag tvättade i 40 grader, vågade inte prova varmare. Den fick även åka torktumlare vid något tillfälle när det var bråttom och det gick bra.
Användarens profilbild
Av Bina
Måsen skrev:
Bina skrev:Fick hem den nya Sinon idag men LOOMA har missat att få med tvättråd till sjalen... är det 40 grader som gäller tror ni?
Jag tvättade i 40 grader, vågade inte prova varmare. Den fick även åka torktumlare vid något tillfälle när det var bråttom och det gick bra.
Tack för det... har mailat Ulla men inte fått svar och otålig som jag är så drar jag nog in den i maskin i 40 nu 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
http://www.looma.se/Texter/sve-sino-elastiskbarsjal.htm

klistrar in en del av texten på den sidan

"SINO är tillverkad av ett trikåtyg som är specialstickat i Sverige för Looma. Materialet, 50 % bomull/ 50 % modal, känns svalt och behagligt mot kroppen. Tyget är godkänt enligt Öko-Text Standard 100. SINO maskintvättas i 60 grader"

Så du kan tvätta i 60 grader med :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
har den ingen tvättlapp? det har jag för mig att min har (fast jag är för lat för att gå och kolla :wink: )
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
diddeldi skrev:har den ingen tvättlapp? det har jag för mig att min har (fast jag är för lat för att gå och kolla :wink: )
Tror jag min hade med.
Och den är tvättad i 60 och fortfarande så mjuk och gosig.
Tycker det är bra med trikåsjalar som kan tvättas i 60 grader....
Användarens profilbild
Av Bina
:shock: shitpomfritt jag ljuger inte när jag säger att jag var inne och surfade på LOOMAS sida och MISSADE tvättråden där... nä nu är jag nog för mycket gravid-senil :hide: :oops: Lås mina konton, ta ifrån mig bilnycklarna och skaffa barnflicka, nu börjar jag bli farlig... :roll:

Hoppas inte jag pajjat något med färgen nu när jag körde i 40 grader första gången... vissa grejer skall ju tvättas i max värme för att fixera...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?