Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kattta
Skrev tidigare om min tremånaders lillkille som iiiinte vill sitta i hemsydda selen, jag har bara testat att bära frampå magen. Tänkte att han kanske tycker det är oskönt att hänga på min putmage och knöliga tuttar *ler lite*

Han är lite småsvajjig på huvudet ibland än, kan jag ändå testa att bära honom på ryggen i selen (har inget huvudstöd).

Om jag skaffar mig en vävd långsjal, kanske det passar bättre att testa på ryggen eller?
Användarens profilbild
Av jag71
Prova på ryggen och skulle det vara så att han stormtrivs så fixa ett huvudstöd! TYcker jag verkar smartast. MIna småtöser har trivts på ryggen från början. Prova och prova igen tycker jag.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
min lilla snart fem månader sitter på ryggen nu, har haft henne där tidigare med några gånger och det har funjat bra. har fått be maken om hjälp att lägga över ena "axelbandet" när hon somnat. så trivs de där är det ju bara o bära på!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?