Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anna_eh
Idag tog jag mod till mej o gick fram till en mamma som bar sin lilla flicka i BB o rekommenderade sjal. Tyckte hon såg trevlig ut så jag vågade mej fram hehe, men kom på sen efteråt att det kanske kan uppfattas som framfusigt, (men jag hade nog ångrat mej om jag inte sagt något)
Arvid satt på min mage i storken o jag sa att det avlastar sååå mkt bättre osv. Hennes flicka vägde 8 kg, så jag förstår kanppt att hon kunde bära henne i BB. Jo hon sa faktiskt att hon blivit rekommenderad sjal men hon tyckte det verkade så krångligt, "inte alls" svara jag.

Hoppas hon köper sig en sjal :)
Användarens profilbild
Av Siania
Nej, nej det var INTE framfusigt, du vet väl vad man säger: "Allt är tillåtet i sjal och kärlek!"

:tumsup:
Användarens profilbild
Av jag71
Ibland bara måste man, även om man är framfusig! :lol: :lol: :lol: För den goda saken skull så kan man bortse från sånt! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Annika80
Vill hon inte ha en sjal så kan du ju rekommendera en sele tex ergo eller patapum som avlastar 100 gånger bättre än BB selen och tom är billigare i inköp.
Användarens profilbild
Av anna_eh
jag71: Ja det var ju verkligen för en god sak, o många gånger har jag tänkt att jag ska säga nåt...

Annika80: Man kommer på allt bra man kan säga när man kommer hem...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?