Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
Jag har hittat en billig overlockmaskin "nästan" i andra ändan av sverige som jag är så sugen på att köpa! Men det finns ju ingen möjlighet att jag skulle kunna åka och prova den. Så vad säger ni, vågar man köpa en overlockmaskin av en privatperson utan att testat den? Och vad kostar det att skicka en sån sak?
Användarens profilbild
Av florin
Jga har köpt min från en tjej i skåne och skickat den upp hit med bussgods. Det kostde runt 300:- tror jag men jag betalde ju varken maskinen eller frakten förrens den kommit fram....

Ett råd att att ta reda på så mycket om maskinen som möjligt så att du inte blir besviken. Är den servad? Är kniven i gott skick?

Finns det ingen sjalbarnare som bor i samma stad som kan tänka sig att åka och provsy den åt dig :roll: :lol:

Min maskin var så pass ny att jag inte alls oroade mig för att något skulle vara fel och det var det inte heller! Jag är jätte nöjd och sparade flera tusen på detta :-)
Användarens profilbild
Av Madde
Det är en sån maskin jag vill ha... En huskylock 905! :roll:
Den finns i värmland någonstans, någon sykunnig som bor där?
Användarens profilbild
Av Madde
Ja, priset kan ju knappt bli bättre på en knappt använd sådan!

Nu väntar jag bara på att säljaren ska komma hem från en danskväll, sen så skulle vi testa internetgirot (typ paypal fast svenskt) sen är den min! :D
Av anki80
jag hade kunnat fara o testat den men jag kan ju inget om sådana maskiner... men testa o skicka testlappar hade ju funkat :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?