Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Fick ju hem min Patapum Toddler igår och när sambon testade på ryggen så klämdes nästan Wilma. Hon satt väldigt taight. På magen gick det bättre. Tips? Kanske får acceptera att han hellre bär henne på armen men jag tänkte ju bara göra det lite lättare för honom.

Kanske han testar en elastisk sjal till nästa flör det hade vi inte till Wilma :-)
Av Alexandra
Jag tror att sutemi finns med extra långa remmar.
Användarens profilbild
Av naimiez
Alexandra skrev:Jag tror att sutemi finns med extra långa remmar.
Kanske kan förlänga de jag har :-)
Användarens profilbild
Av Miamamman
Jag har en jättegubbe så jag är rätt säker på att jag vet vad osm funkar. Fast vi har aldrig provat Patapum. Hur lång och hur bred/hur mycket väger mannen i fråga?
Nya ERGO har lite bättre plats än gamla har vi märkt här.
En lång långsjal kan ju liksom inte bli för liten, knytningen har ju inga begränsningar. Men en 5,2m Storchenwiege är det inga problem att vara 190 och väga 130 och bära på ryggen. 5,4m Babybundler på magen är också funkis. Fast min man har i stort vägrat använda något annat än MayaWrap ringsjal. Det var det första han provade och när det funkade så tyckte han inte att det fanns behov att lära sig knyta.... Jag tycker ju att det blir lite tungt att bära med en a axeln, fast det är klart, 15kg är inte så mycket om man räknar det i % på hans 130...
Användarens profilbild
Av marlene
sambon är rätt stor och han kunde inte använda gammla ERGO men den nya funkar bra på honom.
Av Koala
Min sambo har väldigt lång rygg så axelbandsvadderingen på gamla Ergon slutade mitt på hans axlar. På den nya är det "nemas problemas"! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?