Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Hittade några fina stuvar på afro art, och skulle vilja sy nåt till min lillfia. har nån tips på nåt roligt klänningsmönster (eller byxa eller nåt annat) till lite större bebis, 1-2 år? :D
Av Pétronille
Puff puff -- ingen? Jag som ser så många gulliga förklädesklänningar o annat spridas på SB, är receptet hemligt? :wink:
Av Pétronille
marcy skrev:Kan ta och rita av ett grundmönster frö förklädesklämmimg om du vill. Strl 86/92 blir det bra?
Åh vad snällt, om det inte är för mycket besvär? Tänkte det kanske fanns nån länk nånstans.
Användarens profilbild
Av marcy
Inegn fara jag gör det så gärna. Du får pm:a adressen så jag har nånstans att skicka till bara. :) Annars, är biblioteket ett bra ställer om du vill hitta roliga barnklädesmönster.
Användarens profilbild
Av mejamy
Jag hittade mitt förklädesklänningsmönster i en bok från 70-taket som jag hittade på secondhand. Så där kan man också leta! :D
Av Pétronille
Ja det är kanske på biblioteket man ska leta! har kollat lite i nygjorda mönster och URRK och BLÄÄÄ vilka trista grejor!
Åh tack snälla marcy! :heart: (pemmar adressen...)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Pétronille skrev:Ja det är kanske på biblioteket man ska leta! har kollat lite i nygjorda mönster och URRK och BLÄÄÄ vilka trista grejor!
Åh tack snälla marcy! :heart: (pemmar adressen...)
åh va bra, att jag inte tänkt på det! har tänkt sy nåt åt lillan, men är inte bra på o sy så det känns dumt att köpa mönster då risken finns att det inte blir färdigt.. hihi *går till bibblan imorron*
Av Pétronille
Det där med 70-tal var oxå ett bra tips! Kanske man kan hitta gulliga hättor och sånt oxå!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?