Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Satt och surfa samtidigt som jag tala i telefon så jag hörde inte vad det handlade om och helt plötsligt ser man sidan/ryggen på en kvinna som bär ett barn på magen, sjalgalningen i mig sa att det där var något jag kände igen :hmm: , en liten stund senare hade hon satt ned barnet och runt midjan hängde en Ergo.

Fattade aldrig riktigt vad inslaget handlade om men det var från Tyskland och innan jag hade hunnit smälta Ergon så knatar det in en randig långsjal i rutan :shock:

Nån mer som sjalspanat såhär på kvällskvisten?
Användarens profilbild
Av thanisa
Och även om jag hade på aktuellt bakom ryggen så tittade jag inte alls. Tittar nu på dagens sändning via svt.se ska bli spännande att se vad det är för sjal.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Äsch då att jag missade det! Får kolla via nätet när jag får tid :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Skit, detta missade jag. Surfade sjalbarn under Aktuellt och lyssnade bara, får kolla nätet.
Användarens profilbild
Av Maerion
Äh, jag kan inte se. Dumma svt kan inte visa till Linux verkar det som.
Användarens profilbild
Av sanna73
Mamasamueli skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag såg också sjalen :D Tyckte faktiskt att den såg väldigt rebozolik ut
:iagree:
Nu har jag tittat på nätet och jag kan bara instämma :iagree:
Användarens profilbild
Av Panakeia
hihi! var också tvugen att gå in på aktuellt å kika!! visst är det en ergo och en rebozo!!

Kul!
Användarens profilbild
Av Stark
Maerion skrev:Äh, jag kan inte se. Dumma svt kan inte visa till Linux verkar det som.
:iagree:
Det är tur att vi har två datorer... Så nu har jag startat upp min microsoft dator och tittat på inslaget. Men jag missade ergon. Var det den som gick förbi i början?
Användarens profilbild
Av mexanemma
Nu har jag också sett inslaget. Ja det såg ju ut som en rebozo, men jag hann inte se om den hade fransar eller inte, för det har ju rebozona.

Har sjalar och bärselar varit i TV förut i Sverige? Jag vet att det har skrivit i en del tidningar om dem ju.

/Emma i Mexiko
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?