- mån mar 19, 2007 08:55
Jag är nyfiken på vilka krav/önskemål ni har på Mei Tai. Vad ska den ha för att ni tycker att den är "ultimat"?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Panakeia skrev:Jag föredrar ett brett avbärarbälte 3-4 dmintressant, har du nån bild?
Panakeia skrev: Huvudstöd använder jag inte...har du nåt annat nackstöd till barnet om det somnar eller hur löser du det?
mimmis skrev:Panakeia skrev:Jag föredrar ett brett avbärarbälte 3-4 dmintressant, har du nån bild?
Panakeia skrev: Huvudstöd använder jag inte...
har du nåt annat nackstöd till barnet om det somnar eller hur löser du det?har med mig en separat sjal om risken att barnet somnar är överhängade, men för att hålla mig 100% till sanningen så bär jag rätt lite med MT, och om jag bär så att barnet troligen somnar så väljer jag att bära i långsjal istället!
Sporttjejen skrev:Huvudstöd tycker jag är bra men jag vill helst ha ett som på Kozyn som bara går att vika upp så den stöder nacken. Båda mina barn vill gärna vrida och vända på huvudet när de sover och blir galna om huvudet sitter fast.Ja, det är ju inte helt fel... nu har jag också gjort ett sånt occh det är jättebra
Panakeia skrev:Jag föredrar ett brett avbärarbälte 3-4 dmovadderat då eller?
Boadicea skrev:Jag vill ha breda axelband, ovadderade, "sjallika". Vadderat ca 10-15 cm midjebälte. Gillade inte BabyHawk MT, förutom till utseendet.Håller med! Har en MT med axelband av lite styvare tyg och knytningen blir inte så bra, känns som den glider upp. Sen är det skönt med sjalkänslan...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?