Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maxi
Min minsta son är 3 månader har förkylningsastma, så vi har åkt in och ut på sjukhus och burit JÄMT. Som tur är har jag hittat dessa underbara sjalar!

I dag (och igår) var vi inne igen på akuten (Astrid Lindgren) och jag bar honom i min camo-MT mellan inhalationerna. Varenda doktor och sjuksyster var jätteimponerade och intresserade! Jag hade ingen aning om att det väckte sådan uppståndelse, men det är ju alltid kul när andra får upp ögonen för sjalar!
Användarens profilbild
Av jag71
Så var det när jag var inlagd med en av dem två små skruttorna förra sommaren. Så fort dem skulle hämta oss då frågade dem vart hon var och vart jag ställt vagnen. Svaret blev att snuttan är här i sinon och vagen är hemma.

Visst är det kul att dem nästan alltid blir så positiva över sjalen!
Av Aelia
Vad roligt, inte att sonen skulle till sjukhus då, emn att läkarna tyckte om din MT. Fick oxå höra mycket positivt när vi var inlagda förra året på HS
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Underbart! Visst blir man förundrad att man väcker sånt intresse när det känns naturligt att bära? :)
Har en känsla av att många som arbetar på sjukhus är sjalpositiva men har inte fått tummen ur när det gäller att lära sig mer/införskaffa sjalar...

Så var det iaf när jag födde S, på BB ville de helst köpa in sjalar till alla nyblivna föräldrar men det var bara snack än så länge...
Hoppas det hänt nåt nu, hänvisade de till Loomas BB-paket.
Användarens profilbild
Av annemi
[quote="Sporttjejen"]Underbart! Visst blir man förundrad att man väcker sånt intresse när det känns naturligt att bära? :)
Har en känsla av att många som arbetar på sjukhus är sjalpositiva men har inte fått tummen ur när det gäller att lära sig mer/införskaffa sjalar...
quote]

:iagree:
Användarens profilbild
Av annemi
trippel?
Senast redigerad av annemi den mån mar 19, 2007 11:03, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av annemi
trippel?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?