Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Den käre maken har varit lite skeptisk till mitt sjal-prat och undrat hur i all världen jag kan sitta och titta på tygstycken på Internet som jag vill köpa... Trots detta har han införskaffat en ringsjal, eftersom jag hade pratat om en sådan...

Nåja, i dag skulle jag gå ut med äldsta dottern en stund, då frågar han hur den där sjalen fungerar. Jag visar och han gör och vips så hade han lilltjejan i sjalen. Åh vad bra, nu har jag ju båda händerna lediga! sa han. Japp sa jag och gick ut. När jag och dottern kommer hem sitter en mycket nöjd pappa framför datorn med yngsta dottern som sover som en stock. Det här är ju jätte bra!

I love him! :loving:
Av Aelia
Åhhh, vad roligt :app:
Av anna m
Visst är det härligt :) Min man är oxå helt såld på sjalar. FAst inte så att han tycker att man måste ha alla som jag ;)
Användarens profilbild
Av sanna73
Här finns också en man som gillar sjal :heart:.
Sin egen ringsjal tar han med när han skall ha med sonen till jobbet eller andra platser där han måste "mingla runt" med honom på armen. Skall han gå och handla på Konsum (med rulltrappa ner till maten) får jag snöra in honom i sjalen (han har dock inte lärt sig knyta vävda sjalen själv, fattar inte varför egentligen). Nu har vi köpt en ergo också och jag misstänker att maken kommer älska den när han väl provat :D

Maken brukar säga att sjal är inte bara bekvämt det är en babemagnet också :wink:
Tjejerna flockas när han går ut med sjal :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag önskar min kunde inse det förtäffliga i dessa tygstycken... :( Men han gillar ju Ergon, nu när jag sprättat bort banden (har classic).
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad kul att de får det att fungera! Det är så mysigt att se på!
Användarens profilbild
Av pejgan
Alven skrev:Jag önskar min kunde inse det förtäffliga i dessa tygstycken... :( Men han gillar ju Ergon, nu när jag sprättat bort banden (har classic).
Lyllos! Min vägrar bära i något överhuvudtaget utom armarna *suck*
Av Christer Romson Lande
Helma, har du förklarat för honom att det faktikst är tvång på att regga sig på Sjalbarn om man gillar sjalen!
Användarens profilbild
Av 4ungar
:rock: det är toppen med sjalpappor :rock:
Användarens profilbild
Av Helma
[quote="sanna73"]Nu har vi köpt en ergo också och jag misstänker att maken kommer älska den när han väl provat :D

[/quote
Jag har också Ergo-planer för mannen. Tänkte det innan han provade sjalen för jag antog att han skulle tycka bättre om att bära i sele, inte så mycket tyg :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
Christer Romson skrev:Helma, har du förklarat för honom att det faktikst är tvång på att regga sig på Sjalbarn om man gillar sjalen!
:D Ska meddela honom detta!
Användarens profilbild
Av pejgan
HA! Jag provade med en svart sele i dödskalletyg men ICKE då.... *surar och funderar på lobotomi av make*
Användarens profilbild
Av jag71
Visst känns det bra. :D Har ju en sambo som bär när det passar honom. Med tjat kommer man ingenvart alls men låtsat som inget så plockar han på sig sjalar och köper en ergo. Blir så där underbart varm bara jag tänker på min man
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?