-  tis mar 13, 2007 23:29

Jag har så länge drömt om en Iris   , men så får jag höra att fållarna är lite jobbiga på didysar och känner mig genast mycket tveksam. Jag vill ju ha en skööööön sjal, inte en som skär in.
 , men så får jag höra att fållarna är lite jobbiga på didysar och känner mig genast mycket tveksam. Jag vill ju ha en skööööön sjal, inte en som skär in. 
Ska jag köpa en Iris eller ej? Övertyga mig gärna Eller kom med förslag på en annan sjal.
 Eller kom med förslag på en annan sjal.

, men så får jag höra att fållarna är lite jobbiga på didysar och känner mig genast mycket tveksam. Jag vill ju ha en skööööön sjal, inte en som skär in.
 , men så får jag höra att fållarna är lite jobbiga på didysar och känner mig genast mycket tveksam. Jag vill ju ha en skööööön sjal, inte en som skär in. Ska jag köpa en Iris eller ej? Övertyga mig gärna
 Eller kom med förslag på en annan sjal.
 Eller kom med förslag på en annan sjal. I väntan på korven med BF 17/4 

Fållarna är inget problem, tycker jag. Man lär sig vika undan det värsta som blir
 Fållarna är inget problem, tycker jag. Man lär sig vika undan det värsta som blir  f 11/04 och Desirée
 f 11/04 och Desirée 
 Jag älskar Iris, hon är som en vårsol! Är man lite nere så myser man in sig med Iris och livet är som smör igen!
 Jag älskar Iris, hon är som en vårsol! Är man lite nere så myser man in sig med Iris och livet är som smör igen!   

).
).

Så kör på du!
 Så kör på du! 

- By Aspasia
 - By Aspasia