Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Det blev inte lätt att välja färger ... tur att man kan ångra sig o byta :oops: :lol:

Jag valde dessa färger Bild tyget dom ligger på är mina nya gardiner så det kommer bli en matchig teve filt :D jag stickar för jag fick inte rätt på virkmönstret själv ...

en bit har jag kommit !!! Bild
Användarens profilbild
Av zmurfan
Stickar du filt på rundstickor? Eller ser jag i syne?
Användarens profilbild
Av trollmamma
zmurfan skrev:Stickar du filt på rundstickor? Eller ser jag i syne?
Japp men jag stickar som på enkla men jag har 200 nått maskor så det fick bli på runisar för att få rum :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
zmurfan skrev:Stickar du filt på rundstickor? Eller ser jag i syne?
Det är skitbra ifall man har många maskor! Ifall det ens får plats på vanliga stickor så blir det så tungt när man börjar närma sig änden, det slipper man om man stickar det på rundsticka, fast stickar och vänder precis som om man hade två "vanliga".
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det där är jag inte så säker på att jag förstod.
Av Enid
Vilka underbara färger du valt!! Och i den där alpackan som är så mysig också. Jag tror den blir helt kanon!! :heart:
Användarens profilbild
Av jag71
det bara måste bli snyggt!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
wow vad fina färger!!! och den där gardinen ser ut som en... snygg sjal 8)

så du stickar filten... hm, tänkte ju virka
får väl luska ut hur jag ska tyda beskrivningen som någon så snällt gjorde :hmm:

det kommer bli väldigt snyggt med matchande filt till gardinerna :tumup:
Användarens profilbild
Av sacha42
såå fint det kommer bli med dem färgerna :D
Användarens profilbild
Av Helen
zmurfan skrev:Det där är jag inte så säker på att jag förstod.
I stället för att sticka runt så stickar hon fram och tillbaka. Jättebra och mycket snällare för axlarna med rundsticka när det börjar bli tungt.
Maskorna vilar på tråden och tynger inte på samma sätt som med vanliga.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Helen skrev:
I stället för att sticka runt så stickar hon fram och tillbaka. Jättebra och mycket snällare för axlarna med rundsticka när det börjar bli tungt.
Men hur vänder du när det är rundsticka. Det är den biten jag inte hajjar. Eller kör du med 2 rundstickor? Vad är det för mönster du kör efter förresten? Finns det på nätet att läsa?

Usch vad jobbig jag känner mig. :)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
zmurfan skrev:
Helen skrev:
Men hur vänder du när det är rundsticka. Det är den biten jag inte hajjar. Eller kör du med 2 rundstickor? Vad är det för mönster du kör efter förresten? Finns det på nätet att läsa?

Usch vad jobbig jag känner mig. :)
Bara en rundsticka. När man kommer till slutet på maskorna så byter man hand på själva pinnarna - man låtsas liksom inte om att stickorna sitter ihop med en tråd. Jag tyckte att det var konstigt och pyssligt i början - men det är kalasbra! (Nu upprepar jag mig visst... ;-))

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?