Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Starfish
Är nybörjare på det här. Har nu en Babybjörn men vill byta till sjal. Vet inte vilken jag ska välja. Vill kunna bära både på mage, rygg och höft med bra avlstning. Har en tjej på 3mån, hon väger nu närmare 8kg.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag skulle föreslå en diagnoal vävd sjal. Längd lite beroende på hur stor du är. Märke är mycket en fråga om tycke och smak. Det är svårt att råda där. Gå in under sjalrecensioner och kika lite, eller gör som jag gjorde när jag skulle köpa min första vävda gå in under galleri på startsidan och titta på de långa vävda sjalarna och se vilka du tycker är snyggast :lol: Annars är ett råd att försöka hitta en sjalambasadör eller en sjalträff i din närhet och gå dit och ohämmat känna på andras sjalar och se vad du gillar. Då kan du ju också provknyta lite.

Lycka till med sjalandet :hello:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Vad kul att du kommit på att du ska ha sjal! Min dotter är i samma ålder och vikt som din (visst är de perfekt storlek? :D ) och jag har precis bytt från trikåsjal till en vävd, det blev en easycare för vår del, och det fungerar jättejättebra!
Användarens profilbild
Av annemi
Kolla om det finns ngn sjalträff i närheten där du bor.

Eller kolla lite vilken du tycker är snygg, och läs lite recensioner här på SB.

Lycka till :D
Användarens profilbild
Av annemi
Jag glömde ju skriva att jag tycker du ska satsa på en diagonalvävd sjal :D
Användarens profilbild
Av jag71
sanna73 skrev:Jag skulle föreslå en diagnoal vävd sjal. Längd lite beroende på hur stor du är. Märke är mycket en fråga om tycke och smak. Det är svårt att råda där. Gå in under sjalrecensioner och kika lite, eller gör som jag gjorde när jag skulle köpa min första vävda gå in under galleri på startsidan och titta på de långa vävda sjalarna och se vilka du tycker är snyggast :lol: Annars är ett råd att försöka hitta en sjalambasadör eller en sjalträff i din närhet och gå dit och ohämmat känna på andras sjalar och se vad du gillar. Då kan du ju också provknyta lite.

Lycka till med sjalandet :hello:
Håller med!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?