Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Hur är det att bära på ryggen i en gås, eller annan skrynklig sjal (förutom att gåsarna är lite långa för ryggknyt)?

Ger de tillräcklig avlastning för ryggsäck/omslutet?

Vad tycker ni som provat?
jazoo skrev:Hur är det att bära på ryggen i en gås, eller annan skrynklig sjal (förutom att gåsarna är lite långa för ryggknyt)?

Ger de tillräcklig avlastning för ryggsäck/omslutet?

Vad tycker ni som provat?
Tummen upp från mig!
Jag har burit ryggomslut med gås några gånger och tycker att det funkar bara bra, Daga är inte så tung iofs, runt 9,5 kilo.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har burit skrutt i mimmis krinklade (heter den så?) och det funkar utmärkt. Det var i och för sig förra sommaren men så liten var han inte.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag bär i omslutet på ryggen med min gås (slät iofs) - funkar perfekt även om det blir lite svansar men ändå inte så att det stör. Ryggsäck tycker jag blir aningens svajigt & tungt med gåsen eftersom den är så tunn, i varje fall om man ska bära längre stunder. Min "klump" är 10 månader och väger runt 11 kg :roll:
Av FiaLisa
Det funkar jättebra men man måste knyta rätt. Gåsen är inte så förlåtande som t.ex. en Stork om man knyter slarvigt. Gåsen är min favoritsjal både på rygg och mage. :tumsup: Jag brukar sprida ut tyget ordenligt så att avlastningen blir på topp. Jag bär bara i omslutet kryss.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag har visserligen bara provat omslutet, men det går hur bra som helst i alla fall!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tror som många andra, att en yggsäck nog blir svajjig, me nomslutet helt okej!
Användarens profilbild
Av Måsen
Det var faktiskt med en gås jag lärde mig behärska ryggknytarkonsten!
Jag började knyta upp Julia på ryggen när hon var närmare 1½ år (ca 8-9 kg) och bar henne ganska långa stunder på promenad eller när jag krattade i trädgården. Inga problem! Provade bara omslutet, aldrig ryggsäck.
Användarens profilbild
Av jag71
Panakeia skrev:jag tror som många andra, att en yggsäck nog blir svajjig, me nomslutet helt okej!
Provad ebära skrutt idag en stund i ryggsäck och det var inte svajit alls. :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har aldrig testat ryggsäck men omslut funkar bäst av allt, förra veckan bar jag 14 kg Linus kors o tvärs i Stockholm i flera timmar...jag älskar min gås.. :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?