Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enid
Bara så att ni vet så går det finfint att bära bäbisar i MT även INNAN de är födda:
Bild

Detta är iaf MT'n jag knåpade ihop igår, lite smalare och lite kortare i sittdelen än de flesta beskrivningar säger. Och i mitt nya favvotyg!!
Nu sitter jag och funderar på om jag ska sy på en ficka på den eller inte..
Det blev en långsjal i samma tyg också men den ville inte fastna på bild.

Jag vet att det är en hemst dålig bild, ska försöka ta en ny bättre med lite hjälp (och allra helst med en liten nyfödd i istället!!).
Användarens profilbild
Av Gullan
Snygg och vilket härligt tyg! Jag skulle säga - utan ficka! för det är mysigare utan något som klämmer på ryggen på liten... det går ju bättre när de är större, men på en nyföding behöver man nog ingen ficka. Du kan ju ha en blöja och tvättlappar i en liten ryggsäck, eller i jackfickan när ni går ut i stället.
Användarens profilbild
Av Panakeia
skulle säga utan ficka!
Dels kan du då vända på selen om det skulle uppstå missöde, och dels e de rätt knöligt att ha nått i den fickan ändå...sy då hellre en matchande påse att hänga i midjebandet eller nått!
Användarens profilbild
Av jag71
Snygg!
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefin :D
Användarens profilbild
Av Lindan
Vad fin den är!
Av Enid
Tack för åsikterna och tipsen, då blir det utan ficka.
Men en liten "Design by ..." lapp ska få leta sig fast på den innan den känns helt klar dock :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?