Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindan
Jag har nu äntligen blivit duktig på att knyta upp Elsa-Stina på ryggen. Det blir riktigt snyggt och bekvämt (även om det säkert går att göra bättre men jag är väldigt nöjd med min utveckling).
Knepet var nog att sluta tänka så mycket :D och bara knyta!

Men mitt problem just nu är att det tydligen är väldigt intressant att dra mig i håret! Är det fler som har upplevt det? Tror ni att det är övergående? (Jag vill ju inte bli skallig i förtid :wink: )
Användarens profilbild
Av jag71
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oja! Antingen så sätter man upp håret eller så rakar man av det (eller klipper väldigt kort) eller så köper man en sjal till håret och slår in det i en snygg förpackning. SJälv sätter jag upp det.
Användarens profilbild
Av deleine
Okej det här handlar inte om ditt inlägg utan hur imponerad jag blev av att du registrerat dig för någon dag sedan och REDAN kommit dig upp i sjalstatusen.... tog säkert 2 minuter innan jag konstaterade att det stod 25 mars år 2006
SEN tittade jag på nicket och såg att det var ett jag kände igen......
Jag håller helt klart på att bli galen..... ingen tvekan om saken nå mer!!!!! :roll:
Användarens profilbild
Av Tulla
jag71 skrev::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oja! Antingen så sätter man upp håret eller så rakar man av det (eller klipper väldigt kort) eller så köper man en sjal till håret och slår in det i en snygg förpackning. SJälv sätter jag upp det.
Japp, det tror jag på, men hur lyckas man packa in håret snyggt? och hur undviker man att barnet drar bort huvudsjalen?
Användarens profilbild
Av Tulla
jag71 skrev::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Japp, det tror jag på, men hur lyckas man packa in håret snyggt? och hur undviker man att barnet drar bort huvudsjalen?
Av anna m
Jag har börjat med sjal om håret men å andra sidan har jag ganska kort hår. Men däremot skulle jag vilja ha råd om hur man undviker att bli biten i ryggen :(
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Uppsatt hår hjälper inte, hon drar i nackhåren så att de lossnar. :shock: Jag brukar vara helt öm i nacken, men nu har jag kommit på hur jag ska göra för att knyta in hennes armar, problemet är att då nyper hon mig i fläsket istället. :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Knyter in händerna gjorde jag ett tag med skrutt funkar klart bäst: Hur man får en sjal på huvudet att sitta snygtt och fast vet jag inte. Det där lilla små fjuniga håret som är perfekt att dra i finns det tre alternativ för.
1 - man låter dem dra bort det och sen är det inga problem draget med rötterna så kommer det inte tillbaka.
2 - man rakar bort det och så slipper man det problemet på ett tag.
3 - man bestämmer sig för att det gör inte ont och ignorerar att dem drar i det.

Nypt i fläsket och biten i ryggen har jag nog inte blivit (eller så har jag bara förträngt det :oops: :lol: :oops:) så det vet jag inget om
Användarens profilbild
Av Crappy
Känner igen mig.
Stig sliter allt vad han orkar i mitt hår när han sitter på ryggen.
Erkänner att jag är dödligt hårömm. Sätter man upp håret rycker han ut det. Nypps gör han också men han har aldrigt bitits.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Mary_Cherry skrev:Uppsatt hår hjälper inte, hon drar i nackhåren så att de lossnar. :shock: Jag brukar vara helt öm i nacken, men nu har jag kommit på hur jag ska göra för att knyta in hennes armar, problemet är att då nyper hon mig i fläsket istället. :roll:
Åh, det minns jag med! Det gjorde mer ont med uppsatt hår än annars...
Användarens profilbild
Av Lindan
jag71 skrev:Knyter in händerna gjorde jag ett tag med skrutt funkar klart bäst: Hur man får en sjal på huvudet att sitta snygtt och fast vet jag inte. Det där lilla små fjuniga håret som är perfekt att dra i finns det tre alternativ för.
1 - man låter dem dra bort det och sen är det inga problem draget med rötterna så kommer det inte tillbaka.
2 - man rakar bort det och så slipper man det problemet på ett tag.
3 - man bestämmer sig för att det gör inte ont och ignorerar att dem drar i det.

Nypt i fläsket och biten i ryggen har jag nog inte blivit (eller så har jag bara förträngt det :oops: :lol: :oops:) så det vet jag inget om

JAg får väl helt enkelt försöka med nr 3 och ha lite mental träning :D

Jag har ingen aning om hur man knyter in håret i en sjal annars skulle det kanske vara bra!
Användarens profilbild
Av jag71
Ankina skrev:Det var en tråd om hur man knyter upp håret för ganska länge sedan, där var det någon som tipsade om denna sida
http://www.tznius.com/cgi-bin/tying.pl
Typ så menade jag!
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Om man ska ha en sjal om håret kommer ju näst ågren om att hitta en som matchar den andra sjalen :roll: :lol: i lands problem
Användarens profilbild
Av pejgan
jag kör med sån..öh... vad heter den..... en tub som man kör in håret i och sen kan göra olika varianter av... skitbra. fast den går ju att dra loss
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?