Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LindaW
Har precis börjat med sjalar och har än så länge använt knytningen X-omslut 2 men då lillan är väääldigt nyfiken provade vi buddha knytningen härom dagen vilket blev väldigt poppis. Men jag tycker inte jag får till så att smokingbältet avlastar henne och håller upp benen. Hon sitter liksom och trycker ned fötterna så att benen hamnar lite mer nedåt med korsade fötter istället för att sitta på rumpisen och kura med ryggen. Har provat att dra åt mer men tycker bara att smokingbältet slackar ändå. Hur ska jag göra????? Hon verkar docl trivas ändå och vi kör bara korta stinder då hon är så liten (tre månader men sitter med stöd bakom ryggen)
Användarens profilbild
Av April
*puff* ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av tinaw
Man får liksom dra till bäbisen så benen kommer högre upp och h*n vickar bakåt fast inte så sjalen flyttar sig :oops: åh en sån kass förklaring. Tänk att hon ska sitta och luta mot dig lite, inte sitta rak i ryggen, rumpan en liten bit ut från din mage. Så att rumpan naturligt blir lägsta punkten.

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?