Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
åh va fina! den orangea med lejonet var fin, lite egna sjalar måste man ju säga! :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Ja, lite häftigt att man kan komponera sin egen sjal.
Användarens profilbild
Av jag71
synd att jag inte förstår ett ord av vad det står men snygga är dem!
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag71 skrev:synd att jag inte förstår ett ord av vad det står men snygga är dem!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag kan tänka mig flera på SB som gladeligen skulle bära sina små i det här setet Bild
Hon som ligger bakom siten skulle nog trivas gott här på SjalBarn.

Och jag är väldigt glad att jag fick anledning att läsa lite nederländska igen, det går långsamt men det går :vågen:
Användarens profilbild
Av annemi
Blixa skrev: Och jag är väldigt glad att jag fick anledning att läsa lite nederländska igen, det går långsamt men det går :vågen:
Åh, kan du också nederländska? :D
Användarens profilbild
Av Blixa
annemi skrev:
Blixa skrev: Och jag är väldigt glad att jag fick anledning att läsa lite nederländska igen, det går långsamt men det går :vågen:
Åh, kan du också nederländska? :D
Kan och kan :wink: Jag förstår en del, kan läsa bättre än när jag hör det talas och kan väl stamma fram en enkel mening om jag måste (fast då blir jag nervös). Stava kan jag inte.
Men jag förstod vad som stod (i stora drag) på den sidan och det peppade mig att ta upp det igen.

Och som vanligt när jag pratar om nederländska blir jag godissugen och vill äta rostat bröd med hagel slag *mums*
Användarens profilbild
Av annemi
Va skoj :D

Här måste farmor o farfar fylla väskan med hagelslag och vlokken när dem kommer hit. När barnen fötts har vi bjudit familj o vänner på biscuit met muisjes, -dem flesta tyckte det var spännande men oxå att vi e lite underliga... :roll:

Har du läst NL för skojs skull eller har du någon anknytning dit?
Användarens profilbild
Av Blixa
Hektor älskaded biscuit när han var mindre. Roligare än smörgåsrån. Själv föredrar jag gestompte muisjes framför de vanliga hårda.

Nu har jag ingen hagelslag-dealare längre och drabbas av vansinniga abstinensbesvär till och från.

Min mamma kom hit med sin enorma familj när hon var liten. Innan bodde de i Rotterdam och Hilversum (de flyttade mycket när hon var liten och när de väl slog sig ner utanför Stockholm när hon var fem hade de redan hunnit bo i Dalarna en vända och sedan i Rotterdam igen :roll: ).

Vi har aldrig talat nederländska hemma men min mormor glömmer ofta att inte alla kan språket och pratar på. Dock förstår nästan ingen henne eftersom hon blandar svenska och nederländska friskt oavsett vilket land hon befinner sig i :lol: Jag har alltid saknat ett ordentligt band till Nederländerna och därför läste jag lite nederländska efter gymnasiet. Dock inte så mycket som jag borde :oops:
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Roligt med fler som forstar detta forsmurfande sprak. ;)
Tappat mkt men det gar ok att lasa sa tyckte aven jag att det var kul att fa smurfa in pa sidan och 'ova' lite igen.
Det som dom fran min mans delforetag i NL far ta med sej hit nar dom kommer ar Vla! (Helst campina)
Heltokig i det och ngt jag saknar, aven om det inte ar i nyttigaste laget. Hehe

Fina sjalar forresten! =)
Användarens profilbild
Av annemi
Va En till :D Kul att det finns fler...

Que Sera Sera, -vad har du för anknytning?

Jag får väl ta upp beställningar nästa gång vi åker om ni vill ha nåt :wink:
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Bodde dar i nastan ett ar. =) Eindhoven. Mkt trevligt folk maste jag saga. Blev en chock att komma tillbaka till 'kalla' Sverige efter det... Drojde dock inte lange innan jag begav mej av igen. Trivs helt enkelt bast utomlands. ;)
Användarens profilbild
Av Blixa
annemi skrev:Jag får väl ta upp beställningar nästa gång vi åker om ni vill ha nåt :wink:
Bara så att du vet, sånt där får man inte skoja om :this: :nono: :wink: Mmmmm, godismacka Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?