Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av liselott2
Vi ska åka till Indien i en månad med lille Elliot snart 8 månader. Mina sjalar Hoppediz o Stork är antagligen alldeles för varma. Funderar därför på om Amazonas Antigua eller kanske en Rebozo är bäst? Vet faktiskt ingenting om Rebozo, men eftersom den görs i Sydamerika borde den funka där?! Någon som vet?
Användarens profilbild
Av Isanna
Om du ska ha sjal så välj en tunn. Men jag måste ändå rekommendera en sele (typ Ergo) eller en MT, det är för varmt med sjal. :roll:
Av Aelia
Jag skulle ta med gås om jag skulle ta en sjal, men ergo och mei tai är mycket bättre på en sån resa tycker jag :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Jag skulle ta med gås om jag skulle ta en sjal, men ergo och mei tai är mycket bättre på en sån resa tycker jag :lol:
:iagree: gås som sjal, annars sele eller Mt :D
Användarens profilbild
Av liselott2
8) Vilken tur, för vi har ju faktiskt en Ergo. Tänkte inte på den, för den är min mans liksom.. Så en gås verkar vara bäst som sjal alltså?!
Användarens profilbild
Av sacha42
liselott2 skrev:8) Vilken tur, för vi har ju faktiskt en Ergo. Tänkte inte på den, för den är min mans liksom.. Så en gås verkar vara bäst som sjal alltså?!
har ni en ergo så komer det räcka perfekt :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Japp, Ergon räcker gott och väl! Fast att få köpa en ny gås är ju aldrig fel det heller! :lol:
Av ninen
Vi var i Kalifornien i somras, och det var riktigt varmt, 35 grader eller mer. Vi använde en gås-typ av sjal eftersom J var för liten för ergo eller MT, och det gick bra.

En annan sak - ta en ljus sjal eller sele. Jag köpte ergo camel istället för svart just för att kunna använda den i varma klimat (fastän jag tycker svart egentligen är snyggare)
Användarens profilbild
Av liselott2
Håller med Isanna att det aldrig kan vara fel med en gåsinköp också :D :D :D Tack för alla svar!!! Ergon åker med (ljusblå) och jag har hittat anledning till att köpa en gås 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
liselott2 skrev:Håller med Isanna att det aldrig kan vara fel med en gåsinköp också :D :D :D Tack för alla svar!!! Ergon åker med (ljusblå) och jag har hittat anledning till att köpa en gås 8)
klart att du ska köpa gås då du har ett så starkt argument till det :app:
Användarens profilbild
Av diddeldi
klart du ska använda det som argument att köpa en sjal till :wink: men ärligt talat tycker jag att det är för varmt för långsjal i tropiskt klimat. ergo eller liknande är bättre tycker jag.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vi skulle ta med både vår Ergo och en mei tai samt vår gauze. En tunn sjal är dessutom bra att använda som "solskyddsfilt" 8)
Till en 8 mån skulle jag även vilja tipsa om en vattensjal som är toppen då man badar - antingen de som finns hos Babyboden eller de i solarveil som finns hos Babyheaven :wink:
Användarens profilbild
Av miriel
Jag skulle ta med en ergo och en bra ringsjal. Lycka till med resandet! :-)
Användarens profilbild
Av Mia
Vill du ha en egen sele sa kika pa en Beco!
De ar fina och lite tunnare an ergo och sa tar de lite mindre plats.
Jag tror jag hellre skulle kopa den an en sjal infor en sadan resa.
Fast.... En sjal kan man ju ha som filt, solskydd och hangmatta ocksa...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?