Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

hej!

De här frågorna har väl ställts 100 gånger här förut, men de tål väl att ställas igen: Vad är lagom längd på ringsjalen? Jag har ett jättesnyggt linnetyg som är 170 cm som jag tror att jag vill använda, men räcker 170 cm? Jag behöver inte ha en massa svans, men det måste ju gå att få på sig.

Har nån använt ganska tunt, fladdrigt linne till ringsjal? Blir det tillräckligt "stabilt"? Jag tänker att det blir svalt, men vill att det även ska vara bekvämt. Annars har jag ett annat linnefärgat tyg som inte är så mjukt och fladdrigt som linnet, men fortfarande tunnt. Det blir nog mer stabilt, men det är inte alls lika snyggt som linnet, som har tunna regnbågsfärgade ränder i sig.

Så, vad säger ni? Riktiga, snygga, fladdriga linnetyget eller småtråkiga stabila fusklinnet? Och räcker 170 cm? Hmmmmmmmmm....
Användarens profilbild
Av mojsan
..170cm kan räcka, känner du att du behöver mer svans, så kan du ju skarva med nån stuvbit som matchar på nåt sätt!!! Men du får väl prova att dra tyget om dig, och tänk lite extra för ringarna.
Användarens profilbild
Av tinaw
Till själva "bärdelen" går ca 120-150 cm beroende på din storlek. De flesta drar 130-135 cm. Till att sy fast ringarna går ca 15-20 cm. Då återstår ca 20-30 cm svans. Det kan gå...

Jag skulle prova med det snyggaste linet. Det värsta som kan hända är ju att det inte blir så bra, då går det ju att sprätta upp och sy av det andra i stället. Ingen skada skedd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?