Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sjalgarderobens betydelse i signaturen.

Ja, snälla skriv in vilka sjalar du äger, nu på momangen.
14
10%
Nej, jag tycker inte det spelar någon roll, du är Gurli i allfall.
28
20%
Jag läser ALDRIG andras signaturer.
5
4%
Njäää, lite kul, men inte så viktigt.
93
66%
Vadå sjalar?
1
1%
Jag är lite nyfiken på om ni tycker att min sjalgarderob kan ha betydelse, för andra.
Kan det rentav tala om vem jag är, eller påverka eran uppfattning om mig, om ni fick veta vad jag har för sjalar.

Jag har nämligen valt bort att skriva i min signatur vilka sjalar jag äger, men kommer på mig själv att alltid läsa andras.

Så vad säger ni?
Senast redigerad av Gurli den ons feb 07, 2007 15:17, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
Valde alternativ nja, lite kul men inte så viktigt.

Alltid kul att veta vad andra gillar för sjalar med det är bara för att jag är så nördig :lol:

DEt spelar ingen roll för min del att vissa gillar vissa sjalar ochinte jag osv.

Men samtidigt blir jag nfiken då du skriver en sånn här tråd :hide:
Användarens profilbild
Av Linnea
det är bra till sjalträffar, då ser man lätt vad andra har och kan be denne ta med nåt :D

annars är det väl inte så viktigt, om man äger tex 5 easycare kanske man inte bör skylta med det och ändå försöka låtsas vara helt normal 8)
Av dora
valde "jag läser aldrig signaturerna" och då menar jag sjal-signaturerna. jag har ärligt talat inte så jättestor koll på de olika märkena. kan vad mina egna heter och några till 8) så för mig kan ni ha vad som helst och fortfarande vara min vänner :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Nej, det bryr jag mig inte alls om.
Användarens profilbild
Av sarahlc
lite kul, men inte så viktigt.
Användarens profilbild
Av Veronica
Jag tycker det är kul att se vad folk har, och det är som sagt praktiskt när man ska på sjalträff.
Av Aelia
Linnea skrev:
annars är det väl inte så viktigt, om man äger tex 5 easycare kanske man inte bör skylta med det och ändå försöka låtsas vara helt normal 8)
Vadå försöker, jag är normal :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
Linnea skrev:
förstår inte heller vad hon pratar om :roll:
Av Aelia
Röstade på att kul men inte så viktigt :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Alltså, lite kul är det väl att veta, men inte helt nödvändigt. Kul att veta vilken favoriten är tex, men själv orkar jag inte uppdatera min signatur.

Egentligen tycker jag att det är mer intressant att veta hur många barn man har och hur gamla de är, det är oftast mer relevant för de inlägg man skriver.
Användarens profilbild
Av Linnea
sacha42 skrev:
Aelia skrev:
Linnea skrev:
förstår inte heller vad hon pratar om :roll:
alltså nu osar det lögn här :wink:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Tycker att det är kul men inte så viktigt. Jag ser och läser absolut andras signaturer, nyfiken som jag är :) Men i det här fallet valde jag att kryssa du är Gurli i alla fall, har faktiskt aldrig undrat vilka sjalar du kan tänkas ha i din ägo... men nu blir man ju lite nyfiken
Av ninen
spelar ingen roll.

fast det är bra om man ska på sjalträff att veta vad folk har, då kan man be dom ta med sej :D
Av tigre
Jag tycker du àr Gurli iallafall :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?