- fre jan 26, 2007 15:19
köpte lite tyg på rea idag och tänkte sy två saker utav det antingen två såna saker eller .. två såna saker.
Men nu kom jag på den smarta idén att det räcker nog till 3st saker istället om jag bara minskar bredden liiite på en sak.
Och då när jag pillat och flyttat mönsterbitar i nästan 1 timme! för att få tyget att räcka så klipper jag fel
fattaar ni! katastrof
Kom iallafall på att jag kunde ringa butiken och be henne lägga undan en bit tyg till, men vad hette butiken då
Fick ringa 118118, och säga att hej jag vill ha numret till en tygaffär i ..., vet inte vad den heter eller vad adressen är
men som tur är så är den här orten liten och har bara en tygaffär, så jag fick numret och hon lade undan tyg till mig.
Så nu får sambon släpa med det hem så jag kan sy hela natten.
Vad det blir? Ja det får ni allt vänta och se
Men nu kom jag på den smarta idén att det räcker nog till 3st saker istället om jag bara minskar bredden liiite på en sak.
Och då när jag pillat och flyttat mönsterbitar i nästan 1 timme! för att få tyget att räcka så klipper jag fel

fattaar ni! katastrof

Kom iallafall på att jag kunde ringa butiken och be henne lägga undan en bit tyg till, men vad hette butiken då

Fick ringa 118118, och säga att hej jag vill ha numret till en tygaffär i ..., vet inte vad den heter eller vad adressen är

Så nu får sambon släpa med det hem så jag kan sy hela natten.
Vad det blir? Ja det får ni allt vänta och se