Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Den ringsjal jag har är en omsydd bärabarnsjal, och den har olika färg på de olika kanterna och det är ju himla smidigt så vet man vilken kant man ska spänna när.

Nu ska jag sy en ringsjal i oblekt linnetyg, och jag funderar på om man ska sy ena långsidans söm med en tråd i avvikande färg, eller om jag ska behålla stadkanten i ena kanten för att ha lite hjälp att veta vilken kant som är vilken. Eller är det onödigt? Blir man när man använt ringsjal lite mera van så man inte behöver hjälp med att hålla ordning på kanterna?
Användarens profilbild
Av Tiz
Det är ju alltid smidigt att ha ordning på kanterna :) Själv har jag stadkant/fåll. Kanske sy dit ett kantband längs ena långsidan?
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har stadkant - fåll på den första jag gjorde, Sen har jag en med olika mycket invikt, så fållarna är olika breda och på en som jag inte har kvar hade jag olika färg på tråden, sjalen var blå och trådarna gick i två olika blå nyanser.
Jag tror ju att man ska (om man kan) göra kanterna olika för det underlättar.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Eftersom tanken med den här sjalen var att den skulle vara neutral i sin färgsättning, så ett kantband är ingen bra ide. Men att bara ha stadkant på ena sidan sparar ju dessutom in lite arbete :lol: så det får nog bli så.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?