Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
mimmis har!!!eller jag kanske har drömt det :roll:
Av hannah_svanberg
sacha42 skrev:mimmis har!!!eller jag kanske har drömt det :roll:
jag har letat på mimmis men kan inte hitta dom... :( vet du vart på mimmis dom finns?
Användarens profilbild
Av sacha42
hannah_svanberg skrev:
sacha42 skrev:mimmis har!!!eller jag kanske har drömt det :roll:
jag har letat på mimmis men kan inte hitta dom... :( vet du vart på mimmis dom finns?
nä, jag vet inte, hittar inte heller :roll:
måste ha drömt :oops:
Av hannah_svanberg
nej jag menar en sån där grej som matchar själva sjalen, jag vet inte hur man lägger in bilder men gå in på http://www.hoppediz.de/EN/index.htm klicka sen på "shop" å efter det väljer du "dribble cloth" i produktlistan, är inte det en snuttefilt som man kan välja samma färg som sjalen? åhh vil ha en sån men måste nog beställa därifrån, verkar inte som om sverige har fått in såna än...

de heter förresten "schnuffeltuch" på tyska, prova säg det högt, låter superroligt, man blir glad av att säga det :lol:
kan inte sluta nu... schnuffeltuch schnuffeltuch schnuffeltuch :hellu: hihi
Användarens profilbild
Av Elina
Oki, jag ser...
Det finns ju många som klippt ner sina sjalar, jag har tex en bit timbuktu som ligger.. Kanske kan du skriva inne på köp och sälj för att försöka få tag på en bit i din sjalfärg? Men det kanske inte ens är samma matreal som i sjalarna??
Jag har en bit bärabarnsjal som snuttefil till Märtan, den är otroligt mysig!
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har en bit laPaz som ligger ute på säljes. 20x70 cm. Det borde räcka till en snutte i alla fall...

//Kaja
Användarens profilbild
Av sacha42
kan du inte pma mimmis och se om hon kan ta hem då, eller diddeldi??
Användarens profilbild
Av Lumlum
och jag gick in och kollade, på en havannasnuttis. och sedan kom jag på att jag har sålt havannan... :duh:

Hoppas att du får tag i en! :)
Av hannah_svanberg
tack för alla tips, men jag tror att jag beställer från hoppediz när pengarna kommer... om ingen har en liten bit delhi som ligger å skräpar? :D
Av hannah_svanberg
mimmis skrev:Hoppediz snuttefilt är på G... kommer inom kort, förhoppningsvis 1-2 veckor...
ohhh vad underbart :D vet du vad dom kommer att kosta?
Användarens profilbild
Av diddeldi
snuttefiltarna kommer nog att finnas hos de flesta svenska återförsäljare inom kort :wink: . exakt pris är inte satt ännu, men de blir inte jättedyra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?