Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jempa_L
Jag skulle hemskt gärna vilja sy ett smidigt överdrag att dra över Ergo-selen när vi bara ska gå en kort bit utomhus och dottern sitter utan tjocka ytterkläder. Babybjörn har ju någon variant... (Den som de använder i bilstolen också.)

Dottern är 14 månader, och sitter i första hand på ryggen, men det är förstås bra om överdraget kan användas på magen också. Bärjacka känns inte som ngt alternativ, då det ska vara lätt att bara dra av överdraget när man kommit inomhus igen.

Någon som har tips på mönster?
Användarens profilbild
Av Panakeia
genom trådarna här i gör det själv så hittar du nog lite tips på olika typer av bärskydd
Användarens profilbild
Av Jempa_L
Mmm, har försökt att leta men inte hittat så mycket... Gör man enklast i att sy en "rektangel" med dragsko runtom? Funderar mest hur jag ska få det bra runt nacken. Med eller utan krage, det är frågan :hmm: Får experimentera med mönsterpappret innan jag klipper till i riktigt tyg.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jempa_L skrev:Mmm, har försökt att leta men inte hittat så mycket... Gör man enklast i att sy en "rektangel" med dragsko runtom? Funderar mest hur jag ska få det bra runt nacken. Med eller utan krage, det är frågan :hmm: Får experimentera med mönsterpappret innan jag klipper till i riktigt tyg.
När du är klar skriv hur du gjorde please! Vill också ha ett bärskydd (även om jag har alldeles för många projekt i huvudet & är på tok för trött för att hålla på mer en halvtimme per dag :hellu:).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?