Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Selman_73
Nä, nu går det inte längre, nu måste jag få veta hur det ligger till. Ni är ju många som har mer än en sjal, bytt sjalar och testat olika färger.
Väntar vårt första barn (ihhh - vad läskigt) i slutet av januari, vagnen är inhandlad men väldigt sugen på en sjal. Efter mycket velande har jag bestämt mig för en Moby Wrap. Nu till det kluriga...vilken färg???

Jag tycker om diskreta färger såsom vitt och svart, kan även tänka mig blå nyanser även om det inte finns något blått i garderoben för tillfället. Färgen ska ju även passa gubben så kraftiga färger eller "typiskt feminina" färger går bort.
Undrar nu alltså, hur mycket syns bebiskräks och andra fläckar på naturvitt respektive svart? Underlättar ju att ha i någon av dessa färger eftersom det är större chans att tvättmaskinen går med vitt eller svart. Har annars sneglat på indigoblå. Hjäääälp....ska bara köpa en sjal (just nu) och måste alltså bestämma mig.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag hade en kräkunge och en naturvit moby, det var bra men jag tycker att den såg ut som ett bandage. Så jag bytte till en ljusrosa, den funkade också med kräks :lol:
Användarens profilbild
Av solanna
Vi hade en mossgrön som jag tyckte var en ok kompromiss mellan mina och makens önskemål, plus att vi gärna ville ha en förhållandevis ljus sjal eftersom vi fick bebisen i juni och skulle bära ffa under sommaren. Annars tycker jag att den indigoblå är väldigt fin, liksom den mörkröda. Svart är väldigt stilrent, men gick som sagt bort för oss eftersom vi skulle få en sommarbebis.
Användarens profilbild
Av GosKina
Välkommen hit! Själv har jag inte burit med någon Moby, men jag hade oxå en kräkbebis o det syntes på mörka sjalar... Nu vet du väl inte om du får en kräkis eller inte, men jag använde oftast en naturfärgad sjal i början, på den syntes kräkset inte så mycket.

Lycka till i väljandet o med förlossning o bärande o allt!
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag hade en skohsgrön och en indigo och tyckte bäst om den indigofärgade, för jag trivs bäst i blått :) Ta en färg du trivs med och får du en liten kräkis, så finns det ju tvättmaskin :D
Användarens profilbild
Av Selman_73
Tack för alla tips...nu är det "bara" att bestämma sig då. :lol:
Användarens profilbild
Av mama sara
ok mitt tips (det kommer du snart på själv ändå) - köp två!! :wink: :lol: man blir snabbt beroende o vill appselut inte vänta på att tvätten ska torka..
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag var (är) jättenöjd med min indigo! Även om jag hade en liten kräkbebis gick det ganska bra, sjalen klarade sig ofta, värre var det med mina kläder :roll:
Lycka till :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?