Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Jag har ju då som så många andra svårt att välja VILKEN sjal....

Funderar på en EllaRoo eftersom det är så himla varmt. Behöver man då "komplettera" med en ny sjal till vintern? (Kan väl vara trevligt iofs..)

Ni som har/har haft EllaRoo gillar ni den?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag gillade den, fast ifall du har en så liten bebis, är kanske en trikåsjal skönare. En Ella Roo kan man ha rätt länge, så då behöver du nog inte köpa någon ny sjal snart igen, ifall du inte vill förstås.
Användarens profilbild
Av vanja77
jag har två sjalar en didy som funkar klockrent när det är lite småkyligt och en Antigua som är underbar att ha när det är varmt
Användarens profilbild
Av puppan
Helena skrev:Jag gillade den, fast ifall du har en så liten bebis, är kanske en trikåsjal skönare. En Ella Roo kan man ha rätt länge, så då behöver du nog inte köpa någon ny sjal snart igen, ifall du inte vill förstås.

Ja, alltså vi har ju en Moby Wrap som vi gillar jätttebra men jag vill ha en vävd också. :D
Användarens profilbild
Av April
Jag hade satsat på en Ella Roo, nu under sommaren (den kan du ju även använda om t.ex. barnet får feber, nästa sommar, om man är i en svettig festlokal m.m. :-D). Känner du sedan behov av en annan sjal till hösten, så hade jag köpt den då...

Kram
Av Marika
Jag har mest burit med min Ella Roo när det varit vinter och gillar starkt att det inte blir så tjockt under jackan. Det är mest där för jag inte skaffat mig en diagonal vävd!!
Men det är klar den avlastar inte lika bra som de diagonalvävda.
Jag gillar också att den inte väger så mycket och tar så stor plats i väskan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?