Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har ju sytt om en jacka tll en bärjacka (finns under "gör det själv") men jag har stora problem att använda den när jag är ensam med barnen.

Hur sätter man på den? Jag har fått på den men hennes luva/huvudstöd får jag inte ner.

Det största problemet: Hur får man av sig den? det går inte alls utan hjälp. Den fastnar liksom mellan mig och hennes huvud.....

och kan man få upp luvan/huvudstödet utan hjälp och utan att gå av på mitten?
Användarens profilbild
Av Annika80
Har ju ingen själv, men luvan/huvudstödet hur ser det ut?
Kanske vore det en ide att sy på långa band på den som du kan få tag i och därmed dra upp den med?
Användarens profilbild
Av Isanna
Kolla på SusesKinder hemsidan så kanske du får några idéer, där finns flera bildspel på hur man tar på och av jackan och det kanske kan hjälpa dig med: http://www.suseskinder.com/
Användarens profilbild
Av amöba
Vad fin jackan ser ut! *imponerad* Själv köpte jag mig en MaM bärjacka. Har provat att bära på ryggen en gång och tog av mig jackan genom att ta tag i nederkanten på jackan och liksom vränga upp den över ryggen/barnet och mitt huvud. Det gick bra. Jackan blir nästan vänd ut och in så man får se till att fickorna är stängda eller tomma... ;)
Användarens profilbild
Av aspen
tack :D

jag ska testa det nästa gång:-) Det fanns även på suses hemsida så det var massor med bra tips. måste bara ha ärenden ute nudå :lol:
Användarens profilbild
Av Scilla
amöba skrev:Har provat att bära på ryggen en gång och tog av mig jackan genom att ta tag i nederkanten på jackan och liksom vränga upp den över ryggen/barnet och mitt huvud. --- Jackan blir nästan vänd ut och in så man får se till att fickorna är stängda eller tomma... ;)
Ja så gör jag också när jag tar av den - tömmer fickorna, stoppar händerna i fickorna och svingar jackan framåt över huvudet i en bestämd rörelse. Ser lite dramatiskt ut men det funkar och man slipper trassla in sig.

När jag sätter på den börjar jag med att få den på plats över barnets huvud innan jag trär i mina ärmar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?