Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Är det bara min lilla gosunge som bytt färg efter att ha slickat och tuggat på sele? Nu i ergon har vi fått kläder i annan kulör efter att Alva suttit och slickat på ny sele. Ergon hann vi bara bära med tio minuter för att visa pappan hur snygg den är, innan den åkte i tvätten :D Alva hann dock anta en ljusgul färg runt mun och på tröja...

Är färgen giftfri? Någon som vet? :?
Användarens profilbild
Av tinaw
Vet inget om giftfritt, men den svarta patapumen tappar hemskt mycket färg också. Har inte sett att det torrfäller, men den ser trist ut rätt fort. Som tygnörd blir jag rätt irriterad av sånt :evil:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Min patapum torrfällde o förstörde strumpor o byxor.. *suck* men jag bytte en gång o sen tvättade jag o sen gick det till sig..
Användarens profilbild
Av Jennelii
Min patapum torrfällde o förstörde strumpor o byxor.. *suck* men jag bytte en gång o sen tvättade jag o sen gick det till sig..
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Vi hade en mörkröd (cranberry) Ergo NG när Emil var liten. Han sög jättemycket på axelbandet, men det färgade inte av sig det minsta lilla! Jag hade inte tvättat den.

Nu har vi en Ergo Denim. Har inte märkt att den skulle färga av sig på något sätt.

Det är antagligen olika på olika färger :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?