Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
Nu har det hänt mig, min värsta sjalmardröm. I fredags har jag ramlat med bebisen i sjalen... Jag hade missat vägkanten, typ, och ramlade på knän... MEN: lilkillen satt i sjalen som gjuten!!! Har inte ens fattat att någonting var på tok! Rent reflektivt hade jag skyddat hans huvud med ena handen, men det behövdes inte - det stannade ca decimeter från asfalten...

Tänk bara om jag hade vagnen istället och vält den... Usch... Hade bebisen i enkel X på magen, funkade hur bra som helst!

Nu blir jag ännu försiktigare... Tack Gud att det finns sjalar!!!
Användarens profilbild
Av Totte
Gott att höra att det gick väl mitt i allt! Hur mår dina knän?
Användarens profilbild
Av mirko
:shock: :whut:
Användarens profilbild
Av Foxan
Totte skrev:Hur mår dina knän?
De är lite ömma fortfarande och igår kunde redan sätta kängan på vänsterfoten! ;)
Av Aelia
Vad skönt att det slutade bra iaf.
Användarens profilbild
Av sacha42
Har ramlat med Alva i sjalen med. Söndertrasade knogar och knän, fick slänga byxorna för de gick sönde :shock: men Alva märkte inte ens att jag ramlat för hon satt så tryggt i sjalen :D

tur för er att det gick bra där med :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Huvva då! Det lät inte alls skoj! Vilken tur att det gisk så bra för er båda.
sacha42 skrev:Har ramlat med Alva i sjalen med. Söndertrasade knogar och knän, fick slänga byxorna för de gick sönde :shock: men Alva märkte inte ens att jag ramlat för hon satt så tryggt i sjalen :D

tur för er att det gick bra där med :D
Ta det lungt i halkan Åsa, inte ramla mer nu. :(
Användarens profilbild
Av tinaw
Puuuh! Skönt att det gick bra. Ungefär så har jag också gjort, med bebis på magen som inte ens vaknade, han tog aldrig i marken. Visst är det otroligt med sjal :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:vågen: Hurra för sjalen!

Skönt att det gick bra!
Användarens profilbild
Av zandrama
Så gjorde jag utan sjal! :whut:
Dock höll jag hååårt i Vidar och knäna tog hela smällen rätt ner i asfalten. Jag hade snygga blåmärken ett bra tag efteråt...
Användarens profilbild
Av Suskiv
Även jag har ramlat med sjal. :(

Jag hade dock inte samma tur som ni andra utan Torkel tog tyvärr mark, men endast pyttelite. Han vaknade av fallet och blev lessen och mest skrämd. Jag slog sönder knäna och rev upp händerna.
Användarens profilbild
Av Madde
Jag trampade snett och ramlade på alla fyra för ett tag sen... Rasmus satt på ryggen och började skratta när det "hoppade" så roligt... :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?