Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
Frida med Mea skrev:Vissa sajlar är numera billigare att beställa från andra länder, att beställa från USA är lite knivigt eftersom man ska betala moms och tull och sedan tar det en evighet över atlanten
Vilka länder kan man beställa från och slippa tull och moms då :mitvit:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
smurfis skrev:
Frida med Mea skrev:Vissa sajlar är numera billigare att beställa från andra länder, att beställa från USA är lite knivigt eftersom man ska betala moms och tull och sedan tar det en evighet över atlanten
Vilka länder kan man beställa från och slippa tull och moms då :mitvit:
Inom EU är det ingen tull och moms. Andra länder vet jag inte.
Användarens profilbild
Av LillaG
Man kanske inte alltid betalar tull och moms på varor man köpt i Usa... :floet2: Det beor på om de "fastnar" i tullen här. Jag har själv haft tur med saker jag köpt därifrån och sluppit betala till svenska staten... :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?