- mån dec 04, 2006 07:40
Fyllde år igår med storstilad picknick i Skånes Djurpark. Alla, vuxna som barn som hundar, var väldigt trötta och kalla när vi väl sagt farväl till alla gäster och själva började köra hemåt. Hemåt, för direkt hem kom vi inte. Efter drygt en timmes bilfärd började nämligen bilen att brinna.
I mörkret och blåsten såg det ganska spejsigt ut, med lågor som dansade under och runt bilkarossen, men jag hade faktiskt problem att uppskatta synen.
Med en mil kvar till hem var det bara att pussa på lilla gosiga sjalen, den älskade panaman, och med barnet strax sovandes på ryggen istället för i den varma (!) bilen och hundarna efter sig som stora betongplintar så fick jag gå hem.
OM jag var tacksam för sjalen!!!!!
I mörkret och blåsten såg det ganska spejsigt ut, med lågor som dansade under och runt bilkarossen, men jag hade faktiskt problem att uppskatta synen.
Med en mil kvar till hem var det bara att pussa på lilla gosiga sjalen, den älskade panaman, och med barnet strax sovandes på ryggen istället för i den varma (!) bilen och hundarna efter sig som stora betongplintar så fick jag gå hem.
OM jag var tacksam för sjalen!!!!!