Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Claudia-gbg
Nu är det ju precis som med ergon att patapum har både ny och gammal version. Någon som vet skillnaden? Vilken är bättre?

Vad gäller ergon föredrar jag nya versionen men är det samma med patapum?
Av Claudia-gbg
ja, de har väl vanlig patapum o patapum toddler. Och så är det ny och gammal verison. Funderar på vilken jag ska satsa på. Nya eller gamla.
Puffar upp tråden...
Användarens profilbild
Av Kristina
det finns faktiskt tre versioner av den vanliga. den första utan huvudstöd, den andra med huvudstöd och så den nyaste (2.0) med huvudstöd och hoprullnings-knappar så man kan ha den som midjeväska typ.
Av Claudia-gbg
jaha!!?? Viöken är bäst då? Nån som vet?
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Antar att det är den senaste som är bäst. Den har jag och jag är mycket nöjd! Det är praktiskt att kunna rulla ihop den.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag inbillar mig att det är mindre skillnad på patapums olika versioner (mer än att det tillkom huvudstöd som saknades på den första, och de där knapparna som gör att man kan rulla ihop den på den senaste) än vad det är på ergons olika versioner.

Så jag skulle nog säga att alla varianter är lika bra, för vi har nämligen aldrig använt oss av huvudstödet som följde med till vår =).

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?