Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindan
När jag ska knyta upp E-S på ryggen (i omslutet) så drar hon ut armarna och fixar och donar så att armarna är ovanför sjalen och sjalen då bara är under armarna och mer runt midjan...om ni förstår hur jag menar...det känns ganska ostadigt då.... Vad ska jag göra?? Så ska det väl inte vara?
Användarens profilbild
Av Key
Har också haft samma problem, och använder därför mest ryggsäck med tibetansk avslutning. Jag tror att problemet ligger i att vi :) måste få upp smokingbältet högre upp från början och få det rejält tajt. I princip tror jag inte det är ett problem om barnet drar ut armarna om bara smokingbältet är OK. Fast jag vet att det är sååå mycket lättare att säga än att göra :oops: :hide:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag brukar lägga "smokingbältet" under armarna på atlas redan från början, eftersom jag vet att han ändå kommer att dra upp dem. då kan man få en tajt och bra knytning som inte blir slapp efter att händerna är uppe. sen försöker jag få honom att hålla armarna innanför krysset, men det brukar gå sådär :wink: . så jag lägger krysset så högt upp och tajt det går ändå, så brukar det funka. ibland kan jag locka honom att stoppa ner armarna efteråt när vi börjat gå :wink:
Användarens profilbild
Av Key
diddeldi skrev:jag brukar lägga "smokingbältet" under armarna på atlas redan från början, eftersom jag vet att han ändå kommer att dra upp dem.
:tumup: SMART! Har jag inte provat!
Användarens profilbild
Av medusan75
När ni ändå pratar ryggknyt, så tänkte jag fortsätta fråga lite. :)

Elias pressar sina armar rakt mot min rygg, ungefär som om han skulle ligga på mage på sängen. Jag lutar mig kanske lite för mycket framåt för hans smak, men känns otäckt att stå rakare (står vid sängen). Det slutar med att det hela blir lite för slappt och att Elias kommer för långt ner.
Hur gör ni för att få barnen att ligga mot er. Det går ju inte att berätta för en 6-månaders precis...

Jag använder Isak att lära mig på dock :)
Användarens profilbild
Av Lindan
Key skrev:
diddeldi skrev:jag brukar lägga "smokingbältet" under armarna på atlas redan från början, eftersom jag vet att han ändå kommer att dra upp dem.
:tumup: SMART! Har jag inte provat!

ja, det är ju smart, har inte testat det :D Får testa det imorgon för nu ligger alla barnen och sover!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?