Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag bär mest i min Didymos indio ull, men jag har en Babybundler. Men ibland tar jag Babybundlern som omväxling, men jag tycker den är lite knepig. Alla säger ju att man ska knyta hårt när man har en trikåsjal, men jag gillar inte när det blir sådär hårt över axlarna, då får jag ont. Men för löst är ju inte bra heller, det blir olika varje gång. :shock:
Och så tycker jag att det tar sådan tid att knyta x-omslut 2, att pilla tyget under smokingbältet och se så att det inte snor sig. Nej, jag är nog för lat för trikåsjal.

:D
Användarens profilbild
Av tinaw
Har du provat att göra ett vanligt X-omslut? Funkar fint med stadigare trikåsjalar, men inte med mobyn och andra svajigare.
Användarens profilbild
Av Helena
tinaw skrev:Har du provat att göra ett vanligt X-omslut? Funkar fint med stadigare trikåsjalar, men inte med mobyn och andra svajigare.
Jag ska nog ta och göra det. Men tänker att jag måste ju öva så att jag kan x-omslut 2, hur ska jag annars kunna vara Bärsjalsambassadör.
Användarens profilbild
Av jag71
Helena skrev: Men tänker att jag måste ju öva så att jag kan x-omslut 2, hur ska jag annars kunna vara Bärsjalsambassadör.
Men måste man kunna allt då? Räcker det inte med att veta att man inte är fullärd. Du kan ju bra mycket mer än den/dem du visar för! :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
jag71 skrev:
Helena skrev: Men tänker att jag måste ju öva så att jag kan x-omslut 2, hur ska jag annars kunna vara Bärsjalsambassadör.
Men måste man kunna allt då? Räcker det inte med att veta att man inte är fullärd. Du kan ju bra mycket mer än den/dem du visar för! :lol:
Jag tycker att trikåsjalar väldigt lätt blir obekväma. Men jag vet ju att det nästan alltid rekommenderas trikåsjalar till nyfödda. Jag vill ju inte rekommendera en dålig sjal och det är nästan så att jag inte gillar trikåsjalar. Det är därför jag funderar lite på det här, jag kanske kan bli den där Bärsjalsambassadören som inte visar trikåsjalar. :D
Användarens profilbild
Av Helena
tinaw skrev:Har du provat att göra ett vanligt X-omslut? Funkar fint med stadigare trikåsjalar, men inte med mobyn och andra svajigare.
Har testat det nu och gillar det inte alls tyvärr, då får man inte det där mysiga smokingbältet och det blir lite svajigare.

Nu har jag på mig trikåsjalen och har knutit den ganska löst, korset iallafall, och det är mycket skönare för mig. Men så skulle jag ju aldrig våga gå ut för då skulle ju risken vara att hon kasar ner efter en tid.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?