Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna/my
äiska poncho, är det nån som har en sådan, jag funderar på att köpa en men fattar inte riktigt hur den ser ut av de bilder jag sett, och vet ingen som har en.
kan någon ta bilder fram å bak när man riktigt ser hur den är i ärmar, barnhål, hals osv. antingen liggandes platt på golv eller med förälder å barn i och mammans armar rätt ut eller så.

det vore suuuper :D
Av anna/my
nåååågon måste väl ha tagit en bra bild på sin poncho?
Av anna/my
så om man har bebben fram har man ponchons huvudhål kring bådas halsar, och om man har bebben bak så har den ett eget litet hål? eller :oops:
Användarens profilbild
Av Sarai
Tyras å Knuts mamma skrev:Öh, jag vet inte, för jag har inte ägt någon men jag tror att det är samma hål och så dragkedja både bak i nacken och fram på bröstet och attt man öppnar dragkedjan där bak när man bär bak osv.
Så är det! (ett hål och två dragkedjor, fram och bak) Det innebär att man måste ha något om halsen på mamma och bebis, annars drar det in mellan er om det blåser. Det ingår en halsduk till ponchon, men jag tycker att den är lite för kort. Har sett en dubbelfuskpolo som täcker glipan, den har jag dock inte. Jag har klarat mig med en annan halsduk om oss båda.
Av anna/my
aha, tack för informationen :urule:

men då tro jag inte jag köper nån sån, hatar glipor :nono: fast problemet är ju att de flesta inte är såååå snygga (förutom dendär som ser ut som en ganska vanlig damkappa i ull :hmm: )

tack i alla fall, kanske får jag sy :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?