Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Det gör Isaac. Sista dagarna har han stått vid dörren som sjalarna hänger över och sagt "icka, icka" (=flicka) och så ska han åka sjal. ENBART en sjal går bra (Icka-sjalen) och BARA på ryggen i omslutet. Runt halv fem har han ställt sig där och ropat och sen ställer han sig med armarna utåt (rakt ut från kroppen) så jag ska lägga sjalen över dom och kasta upp honom. Och sen sitter han här tills vi äter och sen får han somna.
Men idag har han redan somnat på ryggen, "min mamma" sa han och sen sov han sött. :heart:
Det är SÅ mysigt!
Användarens profilbild
Av Aurian
"Min mamma" :heart: Jag smälter! :loving:
Användarens profilbild
Av ericah
Åhhh vad gulligt :heart:
Användarens profilbild
Av Siena
Nämen guuuud så gulligt! :heart: Har din son gått en charmkurs eller?
Av Tyche
Siena skrev:Nämen guuuud så gulligt! :heart: Har din son gått en charmkurs eller?
Jag börjar oxå funderar på det :) Igår så gick han runt och sjung "min mamma, min mamma" och idag lutade han sig så försiktigt mot ryggen och kramade med händerna på sidorna och sa "min mamma". Det är nästan FÖR underbart.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Malin&Isaac skrev:
Siena skrev:Nämen guuuud så gulligt! :heart: Har din son gått en charmkurs eller?
Jag börjar oxå funderar på det :) Igår så gick han runt och sjung "min mamma, min mamma" och idag lutade han sig så försiktigt mot ryggen och kramade med händerna på sidorna och sa "min mamma". Det är nästan FÖR underbart.
Så vill jag också ha det!! Sicken sötis! :loving: Här berättar sonen GÅNG PÅ GÅNG: "Jag älskar jillasyster och pappa. Jag vill inte ha dig, mamma." :roll:
Av Tyche
Lumlum skrev:
Malin&Isaac skrev:
Så vill jag också ha det!! Sicken sötis! :loving: Här berättar sonen GÅNG PÅ GÅNG: "Jag älskar jillasyster och pappa. Jag vill inte ha dig, mamma." :roll:
:shock: *håller för öronen* Jag vill inte veta att det ska bli så, jag vill ju leva imin drömvärld för alltid - där mamma är bäst och framför allt hans :heart:

Och lite mer seriöst, klarar ett mammahjärta av att höra såna saker, fast man vet att det inte är så?
Användarens profilbild
Av Lumlum
Malin&Isaac skrev: Och lite mer seriöst, klarar ett mammahjärta av att höra såna saker, fast man vet att det inte är så?
Helt ärligt är det lite tröttsamt i längden, men egentligen är det ändå ganska charmigt - han försöker så desperat markera sin självständighet, för att i nästa stund snyfta: mamma, tjösta mig! :heart: Han kan säga vad han vill, för både han och jag VET att mamma ändå är allra bäst i hela världen (och pappa är NÄSTAN lika bra som mamma, även om han är favoriten för tillfället).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?