Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jeanie
jag har haft min vävda sjal en längre tid nu men har fortfarande problem med att få den spänt bra över axlarna. Tyget blir oftast bra spänt närmast halsen. Men det yttersta delen av tyget vid armen blir löst och hängigt. Avlastar ingenting vilket gör att jag drar all tyg över axeln och får obekväm bärning efter ett tag. Hur ska jag knyta för att få det bra spänt? har knutit x-omslut och dubbelx
Av Tyche
Dra mer i ytterkanten när du knyter sjalen, det gör alltid jag. Ser till att jag drar åt där extra mycket.
Användarens profilbild
Av Helena
Lite svårt att ge råd när man inte ser hur du knyter, men vävda sjalar kan vara lite knepiga.

Jag brukar ha tyget samlat uppe på axlarna när jag knyter och sedan drar jag ner tyget på armarna och viker upp. Om man tycker att en kant är för spänd eller lös i x-omslut kan man ju lossa eller dra åt igen. Går ju i och för sig nog nästan bara att spänna åt med det sista lagret tyg, inte med det inre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?